Slægtsforsknings programmet Geni

Startet af Vibeke Holck, 13 Feb 2016 - 20:54

Forrige emne - Næste emne

Vibeke Holck

Hej

Jeg vil spørge om der er nogle som kender programmet Geni.

Er den go' eller dårlig, jeg troede at den var gratis ,og begyndte at taste ind at det jeg kunne - og kunne så pludselig se at det kostede penge.

Ved nogen hvad det koster   :o

Hilsen Vibeke

Anne Marie Holck

Geni ejes af MyHeritage, så priserne er nok på samme niveau, vil jeg tro.

Vibeke Holck

Hej

Tak for svar, My Heritage kender jeg og syntes at den er for dyr i længden.

Venlig hilsen
Vibeke

Mikkel Eide Eriksen

Hej

Jeg lagde i sin tid mit træ på Geni, da en anden del af min slægt var begyndt på samme. Det er noget besværligt at arbejde med, men i ny og næ kommer der "matches" alligevel. Det koster så penge at få at vide præcis hvem der har det andet træ der matcher, men engang imellem har de introduktionstilbud hvor du kan få fx. en gratis måned.

Det benyttede jeg så og fik ordnet alle de matches jeg havde i mit træ – godkendte og afviste som det nu passede. Derefter annullerede jeg betalingsmedlemskabet igen. Jeg ved ikke om jeg nu har brugt min "kvote" men det var besværet værd. Det var ikke pengene værd hvis jeg havde betalt, der er rigtig mange af deres matches som er helt håbløse.

mvh
Mikkel
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986

Vibeke Holck

Hej Mikkel

Tak for dit svar.

Mvh Vibeke  :)


Leif Thor Olsen

Hej.

My Heritage har også det gratis program Family Tree Builder, som jeg har lagt mine navne ind i, det betyder, at jeg af og til får matches.

mvh. Leif


Nina

Hm....My Heritage er også kun gratis når man har ganske få familiemedlemmer. Min erfaring med det (har haft det i 4 år) er at det har god brugervenlighed me mange håbløse smart matches
Vh nina

Claus Nissen

Hej

Jeg benytter også MyHeritages Family Tree Builder nu i den nye version 8.0 og det er jeg godt tilfreds med.

Den er gratis og du kan have så mange aner som du har lyst til.

Der er INGEN begrænsninger som på on-line versionen.