MyHeritage gældende prisliste

Startet af Jan Andersen, 11 Jan 2016 - 18:46

Forrige emne - Næste emne

Jan Andersen

Jeg har vedvarende og insisterende i et stykke tid forsøgt at få den gældende prisliste fra MyHeritage på tryk. De blev ved med at ville kontakte mig pr. telefon.
Nu har jeg endelig modtaget følgende skriftlige svar:

" Vi ønsker ikke at gemme nogle priser, hvis du vil høre om vores priser og tilbud, send mig et gyldigt telefon nummer og vi vil ringe dig op og fortælle dig om vores forskellige priser og pakker".

Så kan man kun gætte på om det betyder, at prisen afhænger af hvem man er.

De priser som oplyses er endvidere eksklusiv moms. Det er ikke lovligt i Danmark. Her skal priser som opgives til forbrugere være inklusiv moms.
/Jan

Thestrup-Bjørn


Egentlig lidt spændende dette her

- for måske er dette firma også et af dem, der ikke betaler moms til den danske statskasse  ???

------------------

Og så forstår jeg faktisk ikke, at så mange danskere vil bruge denne pengemaskine: MyHeritage.
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Erik Jensen


Merete Westermann Hesselberg

Jeg har gennem 5 år brugt, og bruger stadig My Heritage, og er glad for det. Jeg har fundet mange både nulevende, og afdøde slægtninge, og har fået flere kontakter ( med førstnævnte  :). Bortset fra  netop overståede problemer (forhåbentlig) med en ny PC. Windows 10, og  programmet. Jeg synes stadig det er et godt program.
Vi vælger selv, hvad vore penge går til, og jeg forstår bl.a, ikke  at der stadig findes mennesker der ryger.

Så skal vi ikke lade os, der vælger at betale for programmet, så længe vi selv tjener, og vil betale for det..
Jeg ved mange kritiserer det, men vort land er frit, vælger vi selv.

Venlig hilsen og god forskning, hvad program I end vælger at forske i.

Merete Westermann Hesselberg



Henning Pedersen

Citat fra: Jan Andersen [548] Dato 11 Jan 2016 - 18:46
De priser som oplyses er endvidere eksklusiv moms. Det er ikke lovligt i Danmark. Her skal priser som opgives til forbrugere være inklusiv moms.

I den tid jeg har brugt MyHeritage, har det altid tydelig fremgået, at der bliver tillagt moms for borgere i EU, Norge samt Israel.

Siden 2012 har jeg brugt slægtsprogrammet Family Tree Builder med tilhørende MyHeritage familieside/online slægtstræ - og fornyet mit abonnement, når der var et rabat tilbud. 
Venlig hilsen
Henning