David Falling og Anne Randløv s skifter

Startet af Erik Jørgensen, 31 Dec 2015 - 17:05

Forrige emne - Næste emne

Erik Jørgensen

Efter det er ændret i Arkivalieonline kan jeg ikke finde ud af de Københavnske skifter
Det drejer sig om David Falling død 29.8.1823  Vor Frue og Anne Randløw født Nørregård død 24.12.1841  . Håber på hjælp og ønsker et Godt Nytår . vh Erik Jørgensen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Erik Jørgensen

 :) Mange tak til Gitte for den store hjælp.  Nu vil jeg selv prøve om jeg kan finde en anden jeg leder efter.   Ellers vender jeg tilbage.  Og Godt nytår fra Erik Jørgensen

Erik Jørgensen

Kære GItte.  Jeg giver op.  Jeg kan ikke finde ud af systemet.   Jeg leder efter Simon Christensen død 5.10.1849 også København .   Kan du fortælle mig hvordan jeg ????vh Erik Jørgensen :)

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

#6
Har jeg fundet den rigtige?

For han dør jo 29. september 1849.

Det er ham her, jeg har fundet

København, København (Staden), Rosenborg Kvarter, Landemærket No. 152, i Stuen, 1038, FT-1845, C3146
Navn:    Alder:    Civilstand:    Stilling i husstanden:    Erhverv:    Fødested:
Simon Christensen   61   Gift      Brendeviinsbrender   Amstrup, Falless. ??
Magrette Christensen   57   Gift      hans Kone   Randløv
Peter Rasmusen   39   Ugift      Tjennestefolk   Jensose i Fyen ??
Jens Christensen   30   Ugift      Tjennestefolk   Odense
Maren Jensdatter   29   Ugift      Tjennestefolk   Wanløse
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Erik Jørgensen

Mange tak Gitte. Ja det er den rigtige.  Vor er det dejligt. Stor tak.  Jeg kan bare ikke læse noget af det.  Må prøve at få hjælp til at få det oversat.  Mange mange tak for hjælpen. vh Erik Jørgensen  :)

Erik Jørgensen

Kære Gitte . Må jeg ulejlige dig med hans kone som dør lige inden Simon.  Nemlig den 23.1.1849 og hun hedder  Margrethe Nielsdatter.   :) vh Erik Jørgensen

Gitte Johansen

Hende kan jeg ikke finde. Du er helt sikker på dødsdato??

Har du hendes død i en kirkebog?
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Hvis du kigger i denne behandlingsprotokol, vil du kunne se ham på disse sider, (14-28-74-85-98-100), altsammen under nr 122


https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=34925#34925,33053160
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Erik Jørgensen

Hvor er du sød.   Tak for hjælpen.   Jeg syntes det var nemmere før.  Der kiggede man bare Københavnske Skifter og så    men nu er der så mange muligheder så jeg ikke kan finde rundt i det.
Endnu engang tak for hjælpen.  Nu skal jeg ind og se på det du har sendt mig.  vh Erik :)

Erik Jørgensen

Jeg skal lige høre dig Gitte.  Er det opslagsnr du henviser til ???   :)

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Erik Jørgensen

JEG har fundet alle siderne.  Noget af en opgave.  Men jeg tror jeg har dem.   Bare jeg dog kunne læse det.   Jeg må finde ud af at få hjælp i Slægt og data.  Tak  :)