Hjælp til opslag på Københavns Stads Arkiv

Startet af Bjarne Nielsen, 03 Dec 2015 - 15:13

Forrige emne - Næste emne

Bjarne Nielsen

Mon der skulle være en person der ville hjælpe med et opslag på Københavns Stads Arkiv,

Jeg hjælper en person i Norge med slægtsforskning. Personen søger oplysninger om fin farfar:

Sigurd Alvig Peter Christensen, født i maj måned 1913 i Marie Magdalene sogn, Randers Amt.

Død i København i mellem oktober 1948 og 1969. Har ikke haft cpr. nummer

Min bekendt i Norge ville sætte stor pris på en dødsdato, da der i familiekredse hersker stor uenighed og en del myter om ovennævnte person.

MVH
Bjarne Nielsen

Kate Nielsen

Hej Bjarne

Har du prøvet Bente's tråd ? https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,54213.870.html

Du lægger dit ønske som svar i hendes tråd.

Med venlig hilsen
Kate Nielsen

Bjarne Nielsen

Der er fremkommet en ny oplysning i denne efterlysning.

Sigurd Alvig Peder Christensen levede i 1954. Altså er perioden der skal søges i 1954 -1969

På forhånd tak for eventuel hjælp.

MVH
Bjarne Nielsen

Bjarne Nielsen

Kære alle !

Nu har vi fundet frem til at Sigurd døde den 24. maj 1954 fra Bispebjerg Hospital.

Min forbindelse i Norge spørger, om man kan finde frem til dødsårsagen. (eventuelt af arvelige årsager)

Måske vil en hjælpende person foretage et opslag i begravelsesprotokollen. Kun dødsårsagen, alle andre oplysninger haves. Hvis det er skrevet på latin, venligst nedskriv det ordret.

Lisbeth i Trondheim og jeg takker for hjælpen.

MVH Bjarne Nielsen

Kaya Hermansen

Hej Bjarne

Jeg sender et billede til dig.

vh
Kaya

Kaya Hermansen

Har forsøgt at sende mail, har du en anden mailadresse?

Kaya

Kaya Hermansen

Jeg prøver på en anden måde



[vedhæfting slettet af admin]

Bjarne Nielsen

Hej Kay

Mange tak for dit opslag. Oplysningen er straks videresendt til Lisbeth Borgen i Trondheim.

MVH
Bjarne Nielsen