To profiler

Startet af Inger Buchard, 14 Sep 2010 - 21:21

Forrige emne - Næste emne

Inger Buchard

Hvis jeg søger efter Buchard i listen over medlemmer, viser det sig, at jeg figurerer to gange:

Søgeresultat
2 items matching your search terms
 

Inger Buchard

i.buchard@xxxx.dk  

og

Inger Buchard

Postnummer: 6800

i.buchard@xxxxx.dk

Buchard, Bugslag, Hamer, Holvej, Holmstrøm, Høckeberg, Jarck, Kock, Norland, Vaaben i Sønderjylland; Hamer, Braasch i Øst-Holsten, Jarck i Uetersen og Stade, Buchard, Bochat i Vorpommern  

Den sidste er den, der gør at jeg kan logge på som medlem; denne profil kan jeg ændre og evt. slette.

Den første, blå, ligger udenfor min rækkevidde, og jeg ved heller ikke, hvordan den er opstået. Men det ville da være rart at få ryddet op, dvs. fjernet den overflødige profil.
Redaktør på DIS-Wiki

Randi Overgaard

 :o - Også jeg har 2 profiler, hvoraf den ene er med postnummer.

Med venlig hilsen
Randi Overgaard

Verner Bentsen

Jeg troede, at jeg ikke kunne se mig selv i listen over medlemmer, fordi det vidste jeg jo sikkert selv  ???

Men jeg kan ikke se mig selv, hverken ved at søge på Fornavn, Efternavn eller Postnummer.

Er der nogle, der kan finde mig i medlemslisten ? Verner Bentsen

KajaV Vigtåft...

Citat fra: Verner Bentsen Dato 14 Sep 2010 - 22:04
Jeg troede, at jeg ikke kunne se mig selv i listen over medlemmer, fordi det vidste jeg jo sikkert selv  ???

Men jeg kan ikke se mig selv, hverken ved at søge på Fornavn, Efternavn eller Postnummer.

Er der nogle, der kan finde mig i medlemslisten ? Verner Bentsen

Næh - ikke fundet - gad vide hvor du gemmer dig?  ???
Hilsen Kaja

Vi ses i Legacy-Forum på http://www.legacydansk.com

Verner Bentsen

Tak for svaret Kaja.

Kirsten Andersen

Citat fra: Verner Bentsen Dato 14 Sep 2010 - 22:04
Jeg troede, at jeg ikke kunne se mig selv i listen over medlemmer, fordi det vidste jeg jo sikkert selv  ???

Men jeg kan ikke se mig selv, hverken ved at søge på Fornavn, Efternavn eller Postnummer.

Er der nogle, der kan finde mig i medlemslisten ? Verner Bentsen

Har du måske fjernet hakket i 'Vis i søgninger' i din profil?
Venlig hilsen
Kirsten Andersen
3650 Ølstykke
Medlem af Danske Slægtsforskere
(DIS-Danmark) siden 1993

Verner Bentsen

Du havde ret, Kirsten. Nu funker det.

Egon Sørensen

#7
Hejsa!


Det er muligt jeg har kløjset, men jeg kan slet ikke finde noget om medlemmer eller min egen profil den jeg kan ændre navn og postnr i.

Når jeg klikker på profil i øverste brune bjælke, hvor der står profil kommer jeg til en side hvor der står generel info- Egon Sørensen andet kan jeg ikke finde om mig selv.

Når jeg går ind i listen over medlemmer i en grå bjælke i venstre side og søger kommer de to med mit navn, men jeg kan ikke ændre så jeg selv fremstå som medlem.
Når jeg går ind i profil, får jeg ikke noget i venste side der hedder vis i søgninger.

Det kan da ikke være rigtig!

Mvh.

Egon Sørensen

Kathrine Tobiasen

Hej Egon

Kunne du evt. sende en skærmdump af det, du kan se, når du klikker på profil?

Hvis man søger på Egon og Sørensen under Medlemmer (under Foreningen i den grønne bjælke), får man 2 resultater, men kun det ene er dit. I er to medlemmer med næsten samme navn, men forskellig postnummer.

Det, at du kan søge dig selv op under medlemmer, viser at du er medlem og du behøver ikke at ændre noget. I øvrigt står du jo også som medlem, når du skriver her i forum.

Har jeg misopfattet noget? Så meld endelig tilbage.

Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Forskningsområder: Ribe Amt (især V. og Ø.Horne og Skads Herreder), Djursland, Læsø, Frederiksborg Amt

Peter Madsen

Hej,

Der er forskel på hvilke profiler/oplysninger, man får frem, afhængig af hvor man står, når man clicker på Profil eller MIN SIDE.

mvh
Peter
(som er medlem og i virkeligheden hedder noget andet)

Egon Sørensen

Hej Kathrine!


Tak fordi du ville hjælpe mig, men jeg havde vist kløjset, også den her gang som så ofte før, med disse hersens PCer.
Hvis jeg går ind under medlemmer og søger på mit navn, fremstår jeg både med postnr. og email adresse nu, mon ikke de to andre er et par navnebrødre.

MVh.

Egon Sørensen