For alle > Om brug af forum

To profiler

(1/3) > >>

Inger Buchard:
Hvis jeg søger efter Buchard i listen over medlemmer, viser det sig, at jeg figurerer to gange:

Søgeresultat
2 items matching your search terms  

Inger Buchard

i.buchard@xxxx.dk  

og

Inger Buchard

Postnummer: 6800

i.buchard@xxxxx.dk

Buchard, Bugslag, Hamer, Holvej, Holmstrøm, Høckeberg, Jarck, Kock, Norland, Vaaben i Sønderjylland; Hamer, Braasch i Øst-Holsten, Jarck i Uetersen og Stade, Buchard, Bochat i Vorpommern  

Den sidste er den, der gør at jeg kan logge på som medlem; denne profil kan jeg ændre og evt. slette.

Den første, blå, ligger udenfor min rækkevidde, og jeg ved heller ikke, hvordan den er opstået. Men det ville da være rart at få ryddet op, dvs. fjernet den overflødige profil.

Randi Overgaard:
 :o - Også jeg har 2 profiler, hvoraf den ene er med postnummer.

Verner Bentsen:
Jeg troede, at jeg ikke kunne se mig selv i listen over medlemmer, fordi det vidste jeg jo sikkert selv  ???

Men jeg kan ikke se mig selv, hverken ved at søge på Fornavn, Efternavn eller Postnummer.

Er der nogle, der kan finde mig i medlemslisten ? Verner Bentsen

KajaV Vigtåft...:

--- Citat fra: Verner Bentsen efter 14 Sep 2010 - 22:04 ---Jeg troede, at jeg ikke kunne se mig selv i listen over medlemmer, fordi det vidste jeg jo sikkert selv  ???

Men jeg kan ikke se mig selv, hverken ved at søge på Fornavn, Efternavn eller Postnummer.

Er der nogle, der kan finde mig i medlemslisten ? Verner Bentsen

--- Afslutning på citat ---

Næh - ikke fundet - gad vide hvor du gemmer dig?  ???

Verner Bentsen:
Tak for svaret Kaja.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version