Indlæg - hurtigt om på side 2.

Startet af Anne Mortensen , 19 Okt 2010 - 11:35

Forrige emne - Næste emne

Anne Mortensen

Er det ikke lidt hurtigt at indlæg i f.eks. Aneefterlysning smutter om på side 2.

Der er plads til 19 indlæg, hvor der modsat var plads til ca. 30 indlæg på "gamle" DIS.

Kan man ikke kappe noget af  "hovedet" på siden og få plads til flere indlæg på side 1  ???
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Karen Graabæk Møller

Enig med Anne - flere indlæg pr. side

Hilsen
Karen G. Møller

Mette Fløjborg

Dén kan jeg desværre ikke løse.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Leif Bærtelsen

#3
En mulighed for at få lidt flere indlæg på siden er at man begrænser sin signatur til en enkelt linie  ;)

Der er også andre muligheder, men det skal der nok lige tænkes over - ikke Mette  ;D

Eller er forum begrænset til 19 indlæg pr. side uanset hvor meget de fylder  ???
Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Annelise Christensen

Hej.

Fuldständig enig med Anne.

med venlig hilsen
annelise christensen

Leif Bærtelsen

Hej Mette

• Number of topics per page in the Message index - Enter the number for how many topics you want displayed per page in a board.

• Number of posts per page in a Topic page - Enter the number for how many posts you want displayed per page in a topic.

Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Arne Feldborg

Spørgsmålet om flere poster pr. side har også tidligere været berørt, og jeg synes det må være et rimeligt krav, hvis muligheden ligfrem er indbygget i systemet som en valgmulighed.

En anden ting er, at det vist også har været nævnt, at defaultindstilling er at udnytte hele skærmbredden også på skærme i bredformat. Det ville være ønskeligt om dette kunne blive indført / genindført på oversigtssiderne (så hver post ikke så tit fylder 2 linjer).

På siderne med brødtekst er det derimod ikke nogen fordel at få linjelængden forøget.


mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.