SLÆGTSPROGRAMMET LEGACY - INFO FRA ANDRE BRUGERE ØNSKES

Startet af Peter Schmidt, 06 Sep 2015 - 20:35

Forrige emne - Næste emne

Peter Schmidt

Legacy – Jeg har tænkt på at købe Legacy 8.0 men man finder ingen pris nogen steder.
Der er rabat-pris på Legacy 8.0 DeLuxe nar man opgraderer fra lavere version.
Er der nogen der vil sladre om prisen, for jeg vil IKKE down loade noget uden jeg for inden kender den fulde pris.

Er prisen livslang, eller skal den fornyes hvert år ?
Ligger programmet ude i æteren eller kan man have den på sin PC og eksterne harddisk og opdatere derfra ?
Kan man gøre sin egen e-mail adresse synlig eller slettes den automatisk af systemet ?
Vil det være tilladt at lægge sin egen e-mail adresse ind som f.eks. billedformat JPEG ?
Kan man udskrive i bogform ?
Der nævnes heller ikke noget om hostning af webhotel. Programmet kan jo ikke uden videre opkobles min eksisterende hjemmeside.

PT anvender min hjemmeside og den gratis version med 250 aner på MyHeritage, men vil have et slægtsprogram hvor jeg også kan tilføje alle efterkommere uden det behøver koste spidsen af en jetjager.
Mvh. Peter

Lis B. Jensen

Hej

Du kan hente programmet her: http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy

Prisen ser du under Køb Legacy (knap 30$)

Du henter bare programmet og kan senere købe det. prisen gælder for denne version. Når der kommer en ny version skal du betale for den.

Du har programmet på din PC

ja du kan udskrive i Bogform

Hvis du vil lave en hjemmeside er du nødt til at hoste et domæne eller Uploade til f.x. MyHeritage

Dette var svar på nogle af dine spørgsmål - håber du kan få svar på resten andre steder
Lis B. Jensen
* * * * * * * *
Ses i Legacy Forum: http://legacydansk.com og
https://vordingborglokalarkiv.dk/

Anne Marie Holck

Legacy er gratis i standardudgaven, og du kan bruge programmet med alle de gratis funktioner lige så længe du har lyst. Hvis du ønsker Legacys deluxe-udgave, koster det et engangsbeløb på 29.95 US$. Det giver dig et kundenummer, som blot skal tastes ind i gratisudgaven, og straks giver de adgang til nogle ekstra funktioner. Så du kan roligt gå igang med at indtaste dine slægtninge i gratis-udgaven, og så senere tilkøbe Deluxe-funktionen. De indtastninger du har lavet berøres ikke ved opdatering.

Når du har downloadet Legacy kan du bruge det lige så længe du næsten vil. Du er ikke tvunget til at købe nye opgraderinger, dog skal det bemærkes, at også Legacy har end-of-life, som andre programmer, når det når en vis alder..., ref. f.eks. Windows.

Som Lis skriver, kan du lave bøger og mange andre udskrifter i programmet. Der findes et aktivt dansk brugerforum http://www.legacydansk.com/forum

Du skal være velkommen :)

Peter Schmidt

Hej og tak for svarene. Tjah, man får ikke meget at vide før man har installeret programmet som jeg nu har gjort. Legacy 8.0 er sikkert god nok til nybegyndere men for vi andre har vi ikke megen glæde af den. Skal programmet udnyttes fuldt ud bør man installere Legacy DeLuxe versionen til 30 Dollars og måske hører der mere til som ekstra tilkøb og opdateringer.
For eksempel kan man ikke læse de indtastede dødsdatoer som kun kan ses i DeLuxe udgaven. (De kan dog ses ved at åbne ved hver enkelt person).
Min far blev først gift knap 44 år gammel og det betyder at anetavlen ved ham er markeret i øverste højre hjørne og peger man på markeringen med markøren kommer den dialogtavle frem som mener noget i retning at han var for gammel til at få børn når han blev gift så sent. Det samme gør sig gældende ved min farfar der blev gift 33 år gammel.
I den gratis version kan der ikke skrives et stykke om hver enkelt person – Fritekst.
Det ser så fint ud når man besøger siderne på nettet men DER nævnes jo ikke hvilken version der anvendes.
Blot kan jeg sige at de fleste af de funktioner der findes på andres Legacy programmer på nettet IKKE findes på den skrabede gratis udgave.
Nu har jeg ikke lige en printer ved hånden men jeg tror IKKE der kan udskrives i bogform i den gratis udgave.
Intet af værdi er gratis. I købeversionen får man hvad man betaler for og bliver sikkert rigtigt godt kørende via nogle tilvalgsfunktioner som koster yderligere Dollars.
Den gratis version er på dansk medens DeLuxe udgaven er med engelsk menu og brugsanvisning. Jeg er ikke englænder så det går ikke rigtigt. DeLuxe udgaven findes nemlig IKKE på dansk.
Nu har jeg lige snøkket lidt til programmet men tror da ikke jeg vil købe et engelsk (amerikansk) program jeg og mine læsere ikke forstår.
Det har egentlig ALTID været lidt af et problem med et fuldstændigt 100 procent dansk slægtsprogram som virkelig kan noget, og således at det kan bruges uden opkobling på Internet og opdatere hjemmesiden efter behov og tid.
Mvh. Peter

Arne Feldborg

Du har da ret i, at det kan betale sig at købe de luxe udgaven. Som iøvrigt også fås på dansk.

Men jeg tror nu alligevel du skulle prøve at arbejde lidt mere med gratisudgaven. Det forekommer mig, at du ikke har helt prøvet alle de ting du næver at den ikke skulle kunne.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Lis B. Jensen

#5
Hej

DeLuxe-udgaven er også på dansk.
Der er ikke yderligere tilvalgsfunktioner når du først har DeLuxe udgaven
Lis B. Jensen
* * * * * * * *
Ses i Legacy Forum: http://legacydansk.com og
https://vordingborglokalarkiv.dk/

Anne Marie Holck

Alt i Legacy er på dansk, også brugermanualen, som koster 9.95 USD. I programmet er der dog også en fyldig dansksproget online-hjælpefunktion, som kan læses ved hver eneste funktion i programmet ved at klikke på knappen Hjælp.

Du skal downloade her http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy og her https://www.legacyfamilytree.net/secure/LegacyDansk.htm køber du både Deluxe og brugermanual.
For ca. 180 kr. får du et program, som du kan bruge i årevis, det kan vist ikke gøres meget bedre :)

Den funktion, som du omtaler med alderen på din far og farfar, er sandsynligvis den funktion, som angiver nogle mulige problemer med dine indtastninger, og som er en hjælp, der giver dig mulighed for at tjekke, om du f.eks. har indtastet en forkert dato. Funktionen kan i øvrigt slås fra eller ændres efter dine ønsker og behov, som rigtig mange andre af Legacys funktioner. Prøv f.eks. at kigge under fanen Valg > Tilpas. Der er 12 afsnit, hvor du kan lave dine helt egne indstillinger/tilpasninger af Legacys funktioner.


Lars Skovvang Larsen

Som bruger af Legacy i nu næsten et år - efter at jeg nåede maximum for antal personer i WinFamily - har jeg kæmpet for at blive glad for programmet. Det er ikke helt lykkedes endnu.
Min væsentligste anke er manglende overblik over en person og vedkommendes ægtefæller og børn i et samlet arbejdsvindue.

Fra Winfamily har jeg været vant til simpelt at kunne lave ane- og efterkommeroversigter i kasseform. I Legacy skal man bruge "Legacy slægtstavler" for at få nogenlunde tilsvarende oversigter. Legacy slægtstavler er åbenbart et lille program i programmet. Når man vælger "Legacy slægtstavler" åbner "Legacy Charting", der er en rædselsfuld blanding af engelsk og dansk - væsentligst engelsk.
Den meget væsentlige del af Legacy er altså ikke oversat (ordentligt) til dansk.

Venlig hilsen
Lars
Venlig hilsen
Lars Skovvang Larsen, Faxe
www.aneopslag.dk

Anne Marie Holck

Hej Lars,

Jeg håber, at du kender Legacys danske forum og bruger det, når du løber ind i funktioner, som du ikke helt forstår eller vil have uddybet noget.

Se http://www.legacydansk.com/forum

Du er meget velkommen

Arne Feldborg

Citat fra: Lars Skovvang Larsen [2473] Dato 12 Sep 2015 - 22:17
Når man vælger "Legacy slægtstavler" åbner "Legacy Charting", der er en rædselsfuld blanding af engelsk og dansk - væsentligst engelsk.
Har du prøvet at vælge "Rapporter" fra menuen.?
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Lars Skovvang Larsen

Ja, jeg har masser af gange været igennem de mulige rapporter - "Legacy slægtstavler" / "Legacy Charting" findes jo netop under "rapporter".

Jeg må få kanaliseret mine spørgsmål og frustrationer over i forummet.

Lars
Venlig hilsen
Lars Skovvang Larsen, Faxe
www.aneopslag.dk

Anne Marie Holck

Citat fra: Lars Skovvang Larsen [2473] Dato 13 Sep 2015 - 07:41
Ja, jeg har masser af gange været igennem de mulige rapporter - "Legacy slægtstavler" / "Legacy Charting" findes jo netop under "rapporter".

Jeg må få kanaliseret mine spørgsmål og frustrationer over i forummet.

Lars

Nej, Legacy slægtstavler er ikke en direkte del af Rapportmodulet. Som du kan se (jeg går ud fra, at du har L8), så ligger det som et selvstændigt ikon under vægtavler. Det er fordi, at det er et tilkøbt modul, som ikke oprindeligt er udviklet af Legacys egne udviklere, men en forenklet udgave af programmet Charting Companion, som IKKE er oversat til dansk.

Vi har afleveret hele den danske oversættelse af Legacy Slægtstavler/Charting, så det er kun et spørgsmål om tid, før alt i den er korrekt dansk. Dog er online Hjælp-delen ikke (og vil formentlig ikke) blive oversat til dansk, men det er til gengæld med i Legacys dansksprogede manual.

Arne Feldborg

Citat fra: Lars Skovvang Larsen [2473] Dato 13 Sep 2015 - 07:41
Ja, jeg har masser af gange været igennem de mulige rapporter - "Legacy slægtstavler" / "Legacy Charting" findes jo netop under "rapporter".
Der er jo også en hel del andre muligheder under "Raporter", feks. kan du lave anetavler i kasseform som du efterlyste.

Er der ingen af dem du kan bruge?
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Peter Schmidt

Jeg har installeret Legacy 8.0 Prøveversion. Nu prøver jeg mig frem og hvordan den virker ved jeg ikke men formoder at det er det samme som ved gratis prøveudgave af Danske Aner som er hostet hos et webhotel med problemer med det danske alfabet bl.a. ÆØÅ. Den købte udgave af Danske Aner er hostet hos et andet webhotel og her er ingen problemer med ÆØÅ.
Legacy og Danske Aner styres af TNG så skal det bruges og læses fornuftigt tilrådes den købte udgave som er hostet hos et webhotel der tilgodeser det danske alfabet og udmærker sig som oversigt og database. Den er ideel til Internet som den er udviklet til. Vil man have udskrifter i bogform – en printervenlig udgave tilrådes et program der er beregnet til det.
Alternativt og sideløbende kan man bruge MyHeritage og smart match funktionen kan slås fra eller bruges med fornuft hvor der kontrolleres inden man trykker på tilføjelsesknappen.
Det kan blive noget rod med de kæmpe databaser, slægtstavler og indgiftes slægt.
Ellers er det individuel hvad ønsker og krav den enkelte stiller til økonomi og kvalitet.
Mvh. Peter

Anne Marie Holck

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 16 Sep 2015 - 12:48
Jeg har installeret Legacy 8.0 Prøveversion. Nu prøver jeg mig frem og hvordan den virker ved jeg ikke men formoder at det er det samme som ved gratis prøveudgave af Danske Aner som er hostet hos et webhotel med problemer med det danske alfabet bl.a. ÆØÅ. Den købte udgave af Danske Aner er hostet hos et andet webhotel og her er ingen problemer med ÆØÅ.
Legacy og Danske Aner styres af TNG så skal det bruges og læses fornuftigt tilrådes den købte udgave som er hostet hos et webhotel der tilgodeser det danske alfabet og udmærker sig som oversigt og database. Den er ideel til Internet som den er udviklet til. Vil man have udskrifter i bogform – en printervenlig udgave tilrådes et program der er beregnet til det.
Alternativt og sideløbende kan man bruge MyHeritage og smart match funktionen kan slås fra eller bruges med fornuft hvor der kontrolleres inden man trykker på tilføjelsesknappen.
Det kan blive noget rod med de kæmpe databaser, slægtstavler og indgiftes slægt.
Ellers er det individuel hvad ønsker og krav den enkelte stiller til økonomi og kvalitet.
Mvh. Peter


Hej Peter,
Der er en del misforståelser i dit indlæg her:
Legacy håndterer æ, ø og å uden problemer.
Legacy styres ikke af TNG. Legacy er totalt uafhængig af TNG, men du kan lave gedcom-filer i Legacy, som kan uploades til brug i TNG.
Legacy har et glimrende slægtsbogs- og rapportmodul, hvor du kan udskrive adskillige forskellige rapporter, bøger og tavler.
Legacy har direkte adgang til at søge i FamilySearch, som kan give dig ideer til, hvor du skal lede efter din slægt på samme vis som MyHeritage (dog er FamilySearch gratis, men det ved du nok).

Hvis du downloader Legacy herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy så får du alt på dansk, selv den velfungerende online-hjælp. Som det eneste slægtsprogram har Legacy desuden også en dansksproget manual https://www.legacyfamilytree.net/secure/LegacyDansk.htm

Legacy har også som tidligere nævnt et glimrende og aktivt forum for de danske brugere, det finder du her http://legacydansk.com/forum/ Du er meget velkommen til også at stille spørgsmål der, hvis du behøver uddybning omkring de forskellige funktioner i Legacy. Her er det de daglige brugere, der hjælper hinanden, så man som bruger får udnyttet Legacys funktioner bedst muligt :)

Lars J. Helbo

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Hej og tak for svarene. Tjah, man får ikke meget at vide før man har installeret programmet som jeg nu har gjort. Legacy 8.0 er sikkert god nok til nybegyndere men for vi andre har vi ikke megen glæde af den. Skal programmet udnyttes fuldt ud bør man installere Legacy DeLuxe versionen til 30 Dollars og måske hører der mere til som ekstra tilkøb og opdateringer.

Det er forkert. Standardversionen er gratis, og den vil være fuldt tilstrækkelig de første år. Selv om deLuxe-versionen kun koster 30 dollars (der er ikke noget ekstra tilkøb ud over det), så vil jeg faktisk fraråde at købe den, før du har arbejdet med programmet i et par år. Det er der slet ingen grund til.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11For eksempel kan man ikke læse de indtastede dødsdatoer som kun kan ses i DeLuxe udgaven. (De kan dog ses ved at åbne ved hver enkelt person).


Det er forkert. Der er ikke forskel i visningen i de to versioner.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Min far blev først gift knap 44 år gammel og det betyder at anetavlen ved ham er markeret i øverste højre hjørne og peger man på markeringen med markøren kommer den dialogtavle frem som mener noget i retning at han var for gammel til at få børn når han blev gift så sent. Det samme gør sig gældende ved min farfar der blev gift 33 år gammel.


Det er forkert. Der er udelukkende tale om advarsler, som skal gøre dig opmærksom på, at du muligvis kunne have lavet en fejl. Hvis du er sikker på, at dine data er rigtige, så kan du bare ignorere dem. Iøvrigt kan du selv indstille, hvornår, der skal gives advarsler, eller du kan slå funktionen helt fra.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
I den gratis version kan der ikke skrives et stykke om hver enkelt person – Fritekst.

Det er forkert. Du kan udmærket tilføje fritekst til en person - flere steder endda.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Det ser så fint ud når man besøger siderne på nettet men DER nævnes jo ikke hvilken version der anvendes.
Blot kan jeg sige at de fleste af de funktioner der findes på andres Legacy programmer på nettet IKKE findes på den skrabede gratis udgave.

Hvad mener du med "Legacy programmer på nettet"? Legacy er et slægtsforskningsprogram, som ligger på din egen PC.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Nu har jeg ikke lige en printer ved hånden men jeg tror IKKE der kan udskrives i bogform i den gratis udgave.

Det er forkert. I den gratis udgave kan du udskrive både en Anebog, en Efterslægtsbog og en Fortællende Efterslægtsbog.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Intet af værdi er gratis. I købeversionen får man hvad man betaler for og bliver sikkert rigtigt godt kørende via nogle tilvalgsfunktioner som koster yderligere Dollars.

Det er forkert. I de første 2-3 år vil du være godt kørende med den gratis version. Hvis du så vælger at investere de 30 dollars, så har du den fulde version, og der er ingen tilvalgsfunktioner, som koster yderligere dollars.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Den gratis version er på dansk medens DeLuxe udgaven er med engelsk menu og brugsanvisning. Jeg er ikke englænder så det går ikke rigtigt. DeLuxe udgaven findes nemlig IKKE på dansk.

Det er forkert. Der er i virkeligheden kun en version. Du installerer standardversionen. Hvis du så bestiller deLuxe-versionen for de 30 dollars, så får du en kode, og når den indtastes, frigives de ekstra funktioner. Du skal ikke installere noget nyt program, så hvis din standardversion er på dansk, så vil din deLuxe-version også være det.

Citat fra: Peter Schmidt [20386] Dato 08 Sep 2015 - 00:11
Nu har jeg lige snøkket lidt til programmet men tror da ikke jeg vil købe et engelsk (amerikansk) program jeg og mine læsere ikke forstår.
Det har egentlig ALTID været lidt af et problem med et fuldstændigt 100 procent dansk slægtsprogram som virkelig kan noget, og således at det kan bruges uden opkobling på Internet og opdatere hjemmesiden efter behov og tid.
Mvh. Peter

Det er så rigtigt; men Legacy er netop et meget avanceret program, som er 100% på dansk og som fungerer helt uden Internet-opkobling.

Jeg sidder og får en tanke? Kan det tænkes, at det slet ikke er Legacy, du snakker om? Hvis det i virkeligheden er MyHeritage, du skriver om, så ville meget af det du skriver nemlig give mening?  ;)

Hans Sigvardsen

Legacy 8 er et godt program, med rimelig god hjælp fra Legacy hjælpe panel :) Det er vel også rimelig billig.
Hilsen
Hans Sigvardsen

Hilsen
Hans Sigvardsen
Hobro

Peter Schmidt

Det er Lagacy 0.8 jeg har installeret og vil bruge, men kom til at blande TNG ind i mine oplevelser.
Jeg tror på at Legacy er det bedste valg. Mvh. Peter

Marianne Bundgaard Larsen

Jeg anvender selv Legacy 8 deluxe udgaven gennem mere end et år - jeg bruger det simpelt hen på den måde at jeg kun lægger personer/aner ind når jeg ved selvsyn har fundet dem i en kirkebog  mindst én gang og dermed kan lave en nøjagtig kildeangivelse. Der synes jeg netop legacy har sin force fordi du har styr på dokumentationen og 100% overblik  når du står i en persons "billede". Men jeg begynder altså ikke at overføre  mine knap 4000 personers my heritage oplysninger om en formodet dødsdato, navne på børn osv. uden at jeg har fundet dem i kirkebog/folketællinger selv. Manglende kildeangivelse  i arvet materiale er grunden til at jeg måske nok for det meste har en ide om hvor jeg skal lede - men uden kildeangivelse giver jeg bare sorteper videre og afleverer slægtsforskning som bare er uverificeret tidspilde. Det er et stort problem på my heritage med smart matches - det bliver ikke nødvendigvis rigtigt fordi vi er 257 der har de samme oplysninger.  Og jeg har vedtaget med mig selv at Legacy skal være min verificerede slægtsforskningsgave til mine efterkommere - - så kan nogen en dag overtage og fortsætte/supplere uden at skulle starte forfra.
Jeg kan meget varmt anbefale at bruge 600,kr på at tilmelde dig et onlinekursus over 6-8 aftener i at komme til at anvende Legacy rigtigt og få en meget bedre forståelse af  programmets funktioner. Det giver dig en rigtigt god start og sikrer man ikke løber i alt for mange ærgrelser - jeg var selv deltager på onlinekursus sidste efterår og det har jeg godt nok fået stor hjælp af - det bliver ligesom også noget andet efterfølgende at læse manualen. - og jeg arbejder da i 7 generation nu - det gir 127 aner i lige linie  når mine børn er proband - og så er der jo alle dem udenom (Anernes søskende og evt stiften familie som kan være relevant). et værre mas men også meget tilfredsstillende - og endnu sjovere når jeg har slæbt det med til nogen af familiens ældre, så vi kan få indscannet billeder og sat hoveder på så godt det går . Husk nu endelig at sikkerhedskopiere til ekstern harddisk med jævne mellemrum. Og endelig skal du gemme din aktiverings/adgangskode godt - hvis du af en eller anden grund ønsker legacy på flere PCér kan du installere  uden yderligere udgift og anvende samme aktiveringskode for at få fat i deluxeudg. på den nye PC. Legacy opdateres i øvrigt ganske jævnligt og jeg kan varmt anbefale det - men det bliver præcis så lødigt et resultat som det arbejde du lægger i det.

Christian Konstmann Autzen

Anne Marie skriver:

Som det eneste slægtsprogram har Legacy desuden også en dansksproget manual https://www.legacyfamilytree.net/secure/LegacyDansk.htm


Det er forkert - også Brothers Keeper har en dansk manual.

Og ikke for at genere nogen - men jeg synes, at alle nybegyndere i slægtsforskning skal starte med et program, som ligger på deres egen pc'er. Og så bør de begynde med et program, som er vidt udbredt og almindeligt brugt af mange, og som har været på markedet en hel del år.

Hertil kan så lægges, at det er bedst at udgiveren løbende sender opdateringer ud, så fejl og uhensigtsmæssigheder løbende bliver tilrettet.

- Men det er jo en slags "religion", og så kan den store "religionskrig" jo starte  :D

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Peter Schmidt

Hej igen og tak for interessen.
Jeg er nybegynder med Legacy, men nybegynder som slægtsforsker, nåh ja. Jeg startede først omkring 1995 og har mange tusinde slægtninge i mit kartotek. Mange af de yngre nulevende kan ikke checkes i kirkebøger men jeg stoler 100 procent på de slægtninge der har oplyst dem, som f.eks. deres egne data.
Jeg har aner tilbage til omkring 1400 og her er heller ikke kirkebøger, men jeg stoler på de kilder jeg har dem fra.
Der ER brodne kar og derfor er det rigtigt at man altid bør kontrollere kirkebøger hvor det er muligt og nogle gange findes der også oplysninger i gamle skifteprotokoller og før kirkebøgernes tid må man så skønne og skrive med kildehenvisning. Der er også fejl i kirkebøger.
Her bør vi så slutte, da vi ellers bevæger os ind på et helt andet emne om holdninger, erfaring og økonomi etc., etc.
Mvh. Peter

Sanne Iversen

Legacy (på engelsk) afholder forskellige foredrag. De er som regel tilgængelige et par dage efter "udgivelsen" og derefter kan der købes adgang til tidligere afholdte foredrag.
De kalder dem webinars - og kan være meget informative. Der er flere foredrag om hvordan man kan bruge legacy optimalt og få mange tips og tricks til brug af legacy.
De kan findes på den engelske hjemmeside: http://familytreewebinars.com/

Hilsen
Sanne Iversen