Egon hoff Fribens(Pedersen)

Startet af Kim Johansen, 19 Jan 2011 - 11:51

Forrige emne - Næste emne

Kim Johansen

Söger efter Efter efterlevande till halvsöskon til Egon Hoff Fribens (Pedersen)födt 1919-17-03 i elias sogn Köpenhavn

Martin Bjarklev

Vilka av dom ? Eller är det bara efterlevande till NÅGON av dom ?

Familjen finns i Folkräkningen 1921 (men den har du kanske redan ?)

FT-1921, Köpenhamn, Absalonsgade 25B, 2.våning
Niels Hoff Petersen, född 12/7-1896 i Børkop,  Försilvrar
Metha Hoff Petersen, född 22/5-1888 i Skalbjerg, Hustru
Astrid Hoff Petersen, född 4/5-1903 i Ordrup, Dotter, Bokbindare
Henry Christian Hoff Petersen, född  5/9-1906 i Köpenhamn, Son
Anker Hoff Petersen, född 14/5-1905 i Köpenhamn, Son
Ejgil Hoff Petersen, född 19/3-1911 i Köpenhamn, Son
Egon Hoff Petersen, född 17/3-1919 i Kôpenhamn, Son

Hälsningar
Martin

Kim Johansen

#2
tak Martin :)
ja jag fandt dem med ,det er halvsöskon ,jag fandt også at de var gifte en del av dem men hvor tog de vejen efter det ,egon var min morfar ,vi har aldrig set eller hört av ham död i 1972(ishöj) alt jag ved ,hans far Nils hoff pedersen er fra börkop  er interserat av både efterkomm.och mine förfärdra min mormor hed ellen Pedersen men jag kan ikke finde giftemål med egon hoff Pedersen ,jag ved at de boede på fredrigsberg med der kan jag ikke finde dem har försökt at finde min mormor men jag har ikke fået tag i rätt födelseår og födested.oldefar var ved DSB(tågförer) og hed Peder reinhold Pedersen.(håller på at söge fram födelsetal mm fra min mor .  

Kim Johansen

#3
Citat fra: kim johansen Dato 20 Jan 2011 - 10:15
tak Martin :)
ja jag fandt dem med ,det er halvsöskon ,jag fandt også at de var gifte en del av dem men hvor tog de vejen efter det ,Egon var min morfar ,Jag har aldrig set eller hört av ham (död i 1972 ishöj) alt jag ved ,hans far Nils hoff pedersen er fra börkop  er interserat av både efterkomm.och mine förfärdra min mormor hed Ellen Pedersen men jag kan ikke finde giftemål med Egon hoff Pedersen ,jag ved at de boede på fredrigsberg med der kan jag ikke finde dem har försökt at finde min mormor men jag har ikke fået tag i rätt födelseår og födested.oldefar var ved DSB(tågförer) og hed Peder reinhold Pedersen.(håller på at söge fram födelsetal mm fra min mor .