ÆRGERLIGT det gamle Dis Forum er lukket for skriverier,som en haleamputeret hund

Startet af Lise Østerberg Bahr, 03 Nov 2012 - 16:15

Forrige emne - Næste emne

Lise Østerberg Bahr



Der ville sikkert have kunnet lukkes mange ender, eller man har sikkert kunnet komme langt langt videre, hvis man havde bibeholdt det gamle FORUM.

Med venlig VENLIG hilsen
Lise Østerberg Bahr

Jette Sørensen

hilsen jette
4440 mørkøv
www.jettesaner.dk

K. Thidemann

Efter en kort tilvænding, er jeg som medlem af Slægt & Data, godt tilfreds med det ny DIS-forum.

Her i ane efterlysning hører diskutionen nok ikke hjemme.
mvh K.Thidemann 9000

Lis B. Jensen

Hej

Man kan jo altid linke til de gamle indlæg i det fora man nu laver din forespørgsel.
Lis B. Jensen
* * * * * * * *
Ses i Legacy Forum: http://legacydansk.com og
https://vordingborglokalarkiv.dk/

Kathrine Tobiasen

Kære Lise

Hvad mener du egentlig med dit indlæg??

Du kan stadig som bruger stille spørgsmål om, hvad du måtte have behov for inden for slægtforskning, så hvad er problemet? Ligesom du kan tage emner fra det gamle forum op igen?
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Knud Madsen

Hej Lise

Jeg har nok bemærket, at du længe fortsatte i det gamle forum, efter at stort set alle andre havde forladt det.

Det er mit indtryk, at du også i det nye forum har masser af løse ender, som skal lukkes.

V.h. Knud Madsen

Tine Susanne Olsen

hej Lise.
du skriver at du sikkert ville have kunnet kommet meget længre med det gamle forum,hvad har ændret sig ??jeg synes da dette forum er bedre end det gamle,vi har flere muligheder nu  end vi havde før  ;D
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Ulf J. Krarup

God morgen Lise!
Du har da stadigvæk muligheden for at forfølge en af dine tråde i det gamle DIS Danmark forum med en reference: http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?1,534775 og fortsætte her i slaegtogdata.

Med venlig hilsen
Ulf (5250 Odense SV)

Lise Østerberg Bahr

God morgen Uffe og i på det gamle link -

nææ jeg havde ikke haft en dårlig dag, jeg har blot utallige gange fra gamle Dis Forum links - forsøgt at kontakte de deltagende og nærmest næsten hver gang, fået mailen retur, dvs. folk har skiftet mailadresse - og eller andet - og der ER desværre lukket for de gamle indlæg - jeg skal nok fremtidig skrive LINK til disse - og netop her de seneste måneder, havner jeg igen og igen på nogle rigtig gamle omkring 10 år gamle links, hvor jeg nu kan se (det kan de relevante personer fra indlægene forhåbentlig også) sammenhængen - og føler jeg brænder inde med svarene (svaret) . ene og alene derfor jeg beskrev min frustration.

GOD hyggelig og rar SØNDAG I DECEMBER-mørket og -kulden ...

Lise Østerberg Bahr

Jørgen Kristensen

Jeg forstår ikke helt hvad du skriver
der er gjort et stort stykke arbejde i at lave dette forum som kan mere end det tidligere
jeg har en fornemmelse at det er det gamle man altid syntes var godt selvom vi får noget bedre, vi skal bare lære det at kende og så har det den fordel at vi kan have lukkede områder så der er en fordel i at være medlem af Dis-Danmark hvor det gamle var helt åbent.
jeg håber du lærer og bruge det nye ellers må du vende tilbage så kan en af moderatorerne hjælpe
m.v.h. Jørgen Kristensen
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse fra 2011 til 2019

Lise Østerberg Bahr

Hej.

Jeg er medlem, men bruger aldrig de lukkede områder alligevel.

MVH
Lise Ø Bahr