Peter [Voegtle Pedersen Hansen] Andersen f. 1949 på Rigshospitalet

Startet af Søren Juul Mikkelsen, 01 Aug 2012 - 23:00

Forrige emne - Næste emne

Søren Juul Mikkelsen

Peter Andersen er født 3/3 1949 og kan findes i kirkebogen for Rigshospitalet 1949-1949 (første af disse) opslag 42 nr. 285.

Såvidt jeg kan se er han oprindelig døbt Peter Voegtle Pedersen Hansen, men da han bliver adopteret i 1951 ændres navnet til Peter Andersen.

I anmærkningerne er dog også anført en ændring 28/1 74; men hvad ændres navnet i så fald til?

Mvh Søren

Vivi Winther

Hej Søren, prøv lige at se dåben så tror jeg du får svar på dine spørgsmål  :)

1947-1967 Veksø, Ølstykke, Frederiksborg opslag 4

således er der ikke flere navne ændringer, mit gæt er en dokumentation for navn i forbindelse med konfirmation som er fremsendt til dåbs sogn fra Rigshospitalet  ;)

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Anne Mortensen

Hans konf. må være i ca. 1963 - anmærk. kan være i en anden anledning - måske en ny kopi af fødselselsattest.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Kommer til at tænke på om du støder mod dette:

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.


Læs:
http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Søren Juul Mikkelsen

Hej Vivi og Anne,

tak for jeres svar.

Jeg må vel konkludere at han bare hedder Peter Andersen.

Med hensyn til oplysninger om nulevende personer kan jeg godt se at det er på grænsen af det tilladte.
Jeg har dog ikke videregivet andre oplysninger end det opslag fra Rigshospitalet som ligger frit tilgængeligt.
Jeg har andre oplysninger om Peters biologiske familie, som jeg selvfølgelig ikke bare vil lægge frem her.

Måske bør jeg alligevel jeg slette dette indlæg?
Jeg ser gerne en kommentar fra en administrator!

Mvh Søren

Vivi Winther

Hej Søren, ja så gik det lige for stærkt, jeg mente vielse og ikke konfirmation, men sikker på du selv havde regnet den ud  ;).

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"