Problem med gratis adgang til www.arkivdigital.se

Startet af Susanne Fabritius de Tengnagel, 07 Aug 2015 - 13:55

Forrige emne - Næste emne

Susanne Fabritius de Tengnagel

Er det her, jeg kan spørge om problem med en uges gratis adgang til www.arkivdigital.se august måned ud.

Jeg er i mailkontakt med Cici Löfgren, men jeg kan ikke finde ud af det.
Nu har jeg tilgang til abonnementet direkte, men det hjælper ikke.

Inden da fik jeg at vide:
Logga in på vår hemsida, www.arkivdigital.se, och i den gula rutan som kommer upp mitt på skärmen ska du klicka på "Använda en kampanjkod". I rutan som kommer upp ska du ange koden DS1502. När du klickar på OK så läggs detta veckoabonnemang upp på din användare.

MEN der kom ingen gul rude op med ""Använda en kampanjkod".

Jeg har 3 aner fra Sverige, som jeg gerne vil se efter.

Mvh
Susanne




Eva Morfiadakis



Jag vet inte, men kan du ha haft en veckas gratisabonnemang nyligen?

Eva M
Eva M

Ingrid Andersson

Hej, jag förmodar att du varit i kontakt med Arkiv Digital, jag tycker att du skall kontakta dem igen så får de undersöka varför det inte fungerar.

Med vänliga hälsningar
Ingrid Andersson


Eva Morfiadakis



Jag får upp en gul ruta där det står kampanjkod när jag loggar in men jag kan inte finna koden. Kanske är det bara danska IP adresser som får den? Jag har inget abonnemang på AD just nu.

Eva M
Eva M

Susanne Fabritius de Tengnagel

Ok, tak. Jeg prøver at logge ind og håber at se en gul rude!

Mvh
Susanne Fabritius

Susanne Fabritius de Tengnagel

Igen med lidt hjælp fra rette svenske vedkommende er det lykkedes med kampagne-abonnement i www.arkivdigital.se og jeg har ret hurtigt fundet, hvad jeg søgte, at 1 vielse og 3 fødsler. Faktisk meget nemmere at finde rundt end i Rigsarkivets Arkivalieronline.

Med venlig hilsen
Susanne Fabritius de Tengnagel

Kim Melchior

Hej,

Hvor kan oplysningerne om den gratis uge paa ArkivDigital i august findes? Og er det for alle?

Mvh,

Kim Melchior (USA)

Ingelise Edelfeldt Jacobsen

Hej Kim

Læs under Aktuelt i den grønne bjælke eller på forsiden.

mvh Ingelise Jacobsen

Mikkel Eide Eriksen

Hej

Hvor skal det gule felt komme frem? Jeg har prøvet at kigge på hjemmesidens forside, i selve arkiv digital-programmet, og under "mina sidor". Under sidstenævnte kan jeg indtaste en "elevkod" men her virker den nævnte DS-kode ikke.

mvh
Mikkel
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986

Mikkel Eide Eriksen

Hej igen

Jeg har forresten også fået det til at virke. Linket med "kampanjkod" var der ikke sent om aftenen, men tidligt efter midnat var det dukket op. En vild teori er at de har sat en begrænsning på antallet af gange den kan bruges i døgnet. Så hvis det ikke er der, er det nok værd at prøve igen på et andet tidspunkt...

mvh
Mikkel
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986