Hvor døde An Johansdatter født i Daler sogn.

Startet af Børge Nielsen, 27 Dec 2012 - 16:09

Forrige emne - Næste emne

Børge Nielsen

Hej

Hjælp til at finde An Johansdatter død, jeg har følgende oplysninger, An Johansdatter / Friderichsdatter Døbt 2 januar 1799 i Daler kirke datter af Johan Friserich Jensen og hustru Ingeborg Christensdatter. An bliver gift med enkemand  Hans Jendresen 25 februar 1836 i Visby kirke.
I folketællingen 1845 er de i Daler sogn Hans Jendresen dør i Gjerup Daler sogn den 9 november 1857 og bliver begravet i Visby den 14 november 1857. Men kan ikke finde An Johansdatter død i Daler eller Visby en Datter fra Hans Jendresen første ægteskab bliver gift i Abild men der kan jeg heller ikke finde hinde død. Håber der er en her i dette Forum der kan hjælpe, på forhånd tak.

Venlig hilsen

Børge Nielsen

Gurli Kristensen

Hej

Anne Jendresen er død 1846 opslag 75 i kb Daler sogn 1846-1908


Hilsen

Gurli
Med venlig hilsen

Gurli Kristensen

Børge Nielsen

Hej Rolf

Mange tak for hjælpen jeg ved ikke hvor mange gange jeg har været den kirkebog igennem uden at se det var hinde endnu en gang mange tak

Hilsen Børge

Christian Konstmann Autzen

Blot en tilføjelse til navnet Jendresen:

Jendre, Hiendre, Henrik er faktisk det samme, så efternavnet kunne så også være Henriksen eller på "tysk" Hinrichsen.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Børge Nielsen

Hej Christian

Mange tak for oplysningen det kan nok hjælpe mig med navnene længere bag ud i min søgning.

Hilsen Børge

Lise Østerberg Bahr

Hej.

Der er Jendresen samt Hinrichsen indgift i Bahr slægten, (Hopdrup) se om du genkender nogle af slægtens medlemmer på Helmut Martensen, Flensburg, på hans hjemmeside - anetavler/m.m. www.Adelby.com


Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr