Jens Alfred Breum - begravet i Chigaco

Startet af Brigitt Breum, 14 Maj 2015 - 02:38

Forrige emne - Næste emne

Brigitt Breum



Min oldefar Jens Alfred Breum f. 30/4-1847 i Kbhvn - Garnison Kirke opsl. 106
                          d. 18/9-1898 i Chicago

Jeg har fundet ligsynet (han begik angiveligt selvmord ?)- men er det muligt at finde begravelsen ?  -formentlig Den dansk-norske (?) kirke, hvor min farmor gik i kirkeskole og blev konfirmeret.

Kan man finde noget mon ?

Mvh. Brigitt Breum

Mette Lund

Hej Brigitt

Som medlem af DIS har du adgang til denne: https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,81587.450.html (Opslag internationalt / Hjælp med opslag i USA i Ancestry.com), hvor John Lynge og Stine Sønderby Larsen tilbyder at hjælpe.

Gå ned til sidste indlæg på siden og skriv din forespørgsel som svar til dette indlæg.

Mvh.
Mette
Med venlig hilsen

Mette Lund
Moderator

Brigitt Breum


Vis profil  E-mail  Personlig besked (Online)
   
Jens Alfred Breum - begravet i Chigaco
« Dato: 14 Maj 2015 - 02:38 »
Svar med citatCitat


Min oldefar Jens Alfred Breum f. 30/4-1847 i Kbhvn - Garnison Kirke opsl. 106
                          d. 18/9-1898 i Chicago

Jeg har fundet ligsynet (han begik angiveligt selvmord ?)  record image. Certificate no.  14545
Er det muligt at finde begravelsen ?  -formentlig Den dansk-norske (?) kirke, hvor min farmor gik i kirkeskole og blev konfirmeret. (Min farmor - Dagmar Marie Vilhelmine Breum  f. 11/7 -1876 Frederiksberg Kirke op.21)

Kan man finde noget mon ?

Mvh. Brigitt Breum


PS Mine oldeforældre rejste til USA ca. 1886-88 via Hamborg, men jeg har ikke fundet dem i Ellis Island.
     
    Min farmor blev gift i Chicago med Oluf Hansen f. 11/9-1869 i Tårnby ops. 37.  Han rejste hjem til DK ca  1899-1900  og min farmor fulgte efter ca. 1900