Hjælp-hjælp-hjælp

Startet af Peter Sevelsted Berthelsen, 28 Feb 2011 - 10:59

Forrige emne - Næste emne

Peter Sevelsted Berthelsen

Hvad skal jrg dog gøre. Min data base blev fordoblet og så prøvede flet, men det fordoblede den engang mere, så nu har jeg alle personer 4 gange. Mit program er Winfam 6.02.
Med venlig hilsen
Peter Sevelsted

Anne Mortensen

Mon ikke du skal skrive et indlæg her:

Program- og webproblemer
---------------------------

Hvis du skriver et nyt indlæg - gør opmærksom på det her, at der ikke bliver dobbelt indlæg.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Jette Olsen

Hej Peter

Har du ikke en sikkerhedskopi, så kan du indlæse den?
Venlig hilsen
Jette Olsen

Peter Sevelsted Berthelsen

Jo men sikkerhedskopierne er også fordoblet.
MVH
Peter

Jette Olsen

Hej Peter

Du kan forsøge dig med at gendanne dit system fra en dato hvor du ved at du ikke har de dobbelte data.
Vælg kontrolpanel, systemgendannelse, gendan computeren til et tidligere tidspunkt, du følger vejledningen, når du kan vælge "automatisk gendannelsestidspunkt" kan du ændre datoen og du er tilbage til en den dato du nu vælger.

Du skal bare være klar over at alt det evt. nye du har efter den dato forsvinder!!!!
Venlig hilsen
Jette Olsen

Peter Sevelsted Berthelsen

Tak Jette!
Det vil jeg prøve. det var i formiddags det skete. Så 2 dage tilbage.
MVH
Peter

Leif Sommerdal

Hmmm - det virker ikke på data-filer
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Peter Sevelsted Berthelsen

Hej!
Det er rigtig. Jeg har en ged fil liggende i en mail, men når jeg importerer den så kan jeg ikke åbne programmet. Det er nok uløselig.
Peter

Henrik Poulsen

Kan du se hvordan data er fordoblet. Er de ID mæssigt bare lagt til i enden af listen...?

Hvis dette er tilfældet kan det måske lade sig gøre at åbne GEDCOM filen og slette fra den sidste kendte ID og til enden af GEDCOM filen.

Jeg vil gerne kigge på den hvis du sender den til mig på mail.

Jette Olsen

Hej Peter

Undskyld det vidste jeg ikke!!!
Venlig hilsen
Jette Olsen

Peter Sevelsted Berthelsen

Hej Henrik!
Ja jeg ville også gerne sende den til dig, men den er pistvæk. Jeg har jongleret lidt rundt, idet jeg fandt en Gedcom fil som jeg sendte til en nevø et par dage før og den har jeg fået til at virke og den er nu helt på plads med bak fil og det hele, men jeg har jo et dumt minus for alle bryllupsdage og konfirmationsdage går tabt i en gedcom fil fra dette her "fortræffelige Winfam" program.
Hvor filen er blevet af ved jeg ikke, men jeg havde en fil på en cd og den var åben mens jeg fik det hele på plads. det ville jo også være rart have den til hjælp med det der er væk.
MVH Peter