Carl Strøm f. i Sverige

Startet af Donald Gundersen, 18 Okt 2010 - 11:16

Forrige emne - Næste emne

Donald Gundersen

Hej , håber jeg kan få hjælp med at finde En Carl Frederik Strøm født i eller omkring Skabarsjø Bare Herred ved Malmøe , det jeg ved er at han er født ca. 1831 ,han kom til Østerild ved Thisted i ? ,han blev gift med Anne Marie Sørensdatter i 1858 .de rejste til Skabasjø i 1859 men kom tilbage til Østerild i 1860 med deres 1/2 år gamle dreng Jonas Strøm født i Malmøe srår der , Carl døde som fattiglem på fattiggaaden i Østerild 26/8 1875.
Håber der er en der kan hjælpe med at finde ham i Sverige , hvor født, forældre osv på forhånd tak har før fået god hjælp her fra
Donald.

Hans Peter Hansen

Hej Donald

Faktisk hører dit indlæg ikke til i denne gruppe, men under Opslag internationalt.

Problemet er bare, at du ikke er medlem, og der skal man være medlem, og hvis jeg flytter dit indlæg kan du jo ikke læse det og kommentere det.

For at du kan få optimal udbytte af din søgning, vil jeg da opfordre dig til at blive medlem.
med venlig hilsen

Hans P. Hansen
www.bondeslaegt.dk

forsker for tiden i familien Neupart fra Sønderjylland

medlemskab af DIS-Danmark koster kun 200,- kr.
medlem af DIS-Faxe og DIS-Slagelse

Annelise Christensen

Hej Donald.

Emibas har familien Carl Frederik Ström, f. i Skabersjö d. 14.9.1833, hustru Anna Marie Sörensdatter f. 21.7.1837 i Jylland og sönnen Jonas Carlsson Ström f. 12.4.1860 i Malmö.

Familien udrejser i september 1860 fra nr. 835 i Malmö Caroli.

Den 14. sept. 1833 föddes på Skabersjö Krögaren Jonas Wäström och dess 31 åriga hustru Bengta Nilsdotter den 15. ejusd döptes nomine Carl Frederik.

med venlig hilsen
annelise christensen