Søger Ole Christian Hansen født 25 dec. 1871 på Gramby Mark, Gram sogn i Frøs he

Startet af Svenn Chr. Trønning, 18 Apr 2015 - 10:48

Forrige emne - Næste emne

Svenn Chr. Trønning

Jeg søger Ole Christian Hansen født 25 dec. 1871 på Gramby Mark, Gram sogn i Frøs herred, Haderslev Amt og døbt 9. juli 1872 i Gram Kirke, Gram sogn i Frøs herred, Haderslev Amt.

Han er søn af Indsidder Lars Hansen født 24 sep 1831 og Ellen Bennetzen født 26 okt 1830.

Efter 1872 kan jeg ikke finde ham. Jeg har søgt i Ribe Amt hvor hans storebor var flyttet hen efter 1864 samt hans storesøster uden at finde ham.

Jeg har set døde Gram Kirkebof igennem samt døde sønderjyske tyske soldater igennem uden at finde ham samt om han var udvandret til USA også uden at finde ham.

Nogle der kender ham??

På forhånd tak for hjælpen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Egon Sørensen

Hej!

Rootdigger skriver at han rejste til DK og i 1886 boede Ole Christian Hansen i Vester Vedsted.

http://www.rootdigger.de/Emi.htm

Hansen, Ole Christian        sof NN Hansen  Ellen née Bennedsen.
He lived in Westerwedstedt in 1886.   DEN

Prøv FT 1890 i Vester Vedsted

Mvh.

Egon Sørensen

Svenn Chr. Trønning

Til Egon Sørensen.

Må jeg sige dig mange tak også for dette link som jeg ikke kendte. Jeg fandt også hans broder der var rest samme sted hen.

Så endnu en gang tak for hjælpen.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Egon Sørensen

God aften!

Det må være din Ole Christian Hansen i FT 1890 Ribe Vester Vedsted opslag 9 nr.93

Mvh.

Egon Sørensen

Svenn Chr. Trønning

Til Egon Sørensen.Det skal du have tak for. Jeg er lige blevet færdig med at søge for anden gang uden at finde han så mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning