Kan nogen hjælpe mig med forældrene til nedenfornævnte personer ??

Startet af helle larsen, 03 Apr 2015 - 14:49

Forrige emne - Næste emne

helle larsen




Ane kristine frederiksdatter  => Vestervig Sogn, Thisted Amt, Refs Herred
1807


Jens Christian Pedersen Hurup  => 1797 død 1845 Aug   formentlig tillige Thisted egnen

Gaardmand, fattigforstander Jens Thomsen Overgaard   Thisted, Hundborg, Thisted Landsogn, Faartoft Bye under Thisted Landsogn
1789

Maren Christensdatter   Thisted, Hundborg, Thisted Landsogn, Faartoft Bye under Thisted Landsogn
1789



Pfh. tak

Louise Sørensen

Hej

Har du lidt mere på Ane Kristine evt 1834 Ft.

Hilsen Louise

Jørgen Christensen

Anne Kjerstine (eller Kirstine) Frederiksdatters dåb: Vestervig 1770 - 1809 (den gamle udgave), opslag 126 øverst til højre.
Hendes konfirmation: Vestervig 1813 - 1831 (den gamle udgave), opslag 118.
Begge steder er hendes forældres navne letlæselige.

Venlig hilsen,
Jørgen.

Else Salling

Nu skal vi jo ikke sidde og lave dobbeltarbejde. Nøjagtig samme forespørgsel ligger på facebook.
Mvh.
Else Salling
Medlem nr. 16273

helle larsen



Undskyld men jeg har ikke ville genere nogen  .. Blot brede mit spørgsmål ud  .. sletter det bare  .. ingen ond mening fra min side men kan da godt se det når du skriver det

Louise Sørensen

Hej Helle

Der er en helt fantatisk god ting ved det her forum, som jeg nyder hver dag , man kan ikke åbne siden , uden at man lærer noget nyt.

Som Jørgen skriver er kirkebogen jo meget venlig for det her forældrepar . Hvis du kigger den gamle  udgave 1801-1813 kan du se på opsl 52 og 59 at hun er der 2 gange ( Den første dør selvfølgelig )

Jeg har snuppet dette forældrepar til hende her

1834
Thisted, Hundborg, Thisted Landsogn, Faartoft Bye under Thisted Landsogn, et Huus, 13,
Jens Christian Pedersen 37 Gift  Huusmand 
Ane Kirstine Frederiksdatter 27 Gift  hans Kone 
Maren Jensdatter 7 Ugift  deres børn 
Karen Jensdatter 3 Ugift  deres børn 
Kirsten Jensdatter 1 Ugift  deres børn

men er lidt bange for at det er en ommer, har du din i 1834 ?

Hilsen Louise