Family Search

Startet af Niels Rafn Madsen, 24 Mar 2015 - 22:17

Forrige emne - Næste emne

Niels Rafn Madsen

Er de mon kun mig, der har problemer med at søge på Family Search?
Jeg har ikke problemer med at komme ind på hjemmesiden og heller ikke med at få søgesiden frem, men når jeg klikker på "Search" får jeg en besked om, at siden ikke findes. Det har stået på et par dage nu. Har ikke haft problemet før.

venlig hilsen

Niels Rafn Madsen

Bente Wanning

Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Niels Rafn Madsen

Hej Bente

Tak fordi du har svaret.

Nu er jeg desværre kun en EDB-kyndig på lavt niveau, så jeg forstår ikke helt din smiley (huh?) og linket uden ekstra forklaring.  ;) 

Jeg har selvfølgelig prøvet det link, du har givet mig og der kommer jeg ind på en anden side end den, jeg normalt bruger og har da også fundet ham, jeg var i gang med at lede efter. Men der er jo ikke andre muligheder end at indtaste navn og årstal. Så jeg fik fra hele landet. Navnet var heldigvis rimeligt usædvanligt, så jeg kunne "nøjes" med ca. 1.900 navne at vælge imellem. Nu skal jeg jo selvfølgelig lige have oplysningerne verificeret i kirkebøger mv.

venlig hilsen

Niels





Niels Rafn Madsen

Jeg har bakset lidt med FamilySearch og fundet ud af, at hvis jeg undlader at bruge genvejstasten på mit skrivebord, men i stedet starter med at indtaste www.familysearch.org, så kommer jeg til den side, jeg plejer og kan uden problemer søge derfra. Har prøvet flere forskellige søgninger.
Hvis jeg lægger denne side ud som en genvej, så opstår problemet igen.

Jeg har ikke problemer med de andre genveje, jeg har på skrivebordet, så jeg forstår det simpelthen ikke. Må have fat i en ekspert til at se på min maskine.

venlig hilsen

Niels

Arne Feldborg

mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Niels Rafn Madsen

Hej Arne

Tak.

Dit link fungerer udmærket, lige bortset fra at nu optræder pgl. person overhovedet ikke, men lad nu det være.

Når jeg så opretter en genvej til dette link og starter herfra, så kikser det igen. Indtil jeg får hjælp til at finde ud af, hvad der kunne være galt på min maskine, bruger jeg de links, jeg har fået direkte, i stedet for via genveje på skrivebordet.

venlig hilsen

Niels

Inge Johansen

Jeg har problemer med at det virker som vinden blæser til, nogen gange virker det, andre gange får jeg ingen frem på skærmen, meget frustrerende, det er uanset om jeg er locket ind eller ej. I dag kunne den ikke finde navne med Laurs født imellem 1715 og 1740 i Danmark, hvis jeg nu går ind igen kan jeg måske få mange hits.
Hilsen Inge

Niels Rafn Madsen

Hej Inge

Dejligt at høre, at jeg i det mindste har i hvert fald én "lidelsesfælle"  ;)

venlig hilsen

Niels