Er det ikke en herlig verden vi lever i?

Startet af Jørgen Sørensen, 24 Mar 2015 - 04:12

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Sørensen

Hej

Nyt emne i "AO, DDA, program- og webproblemer"

Emne: HP Photosmart 5520  (Læst 60 gange)

Hej, er der en der kan fortælle mig hvor jeg finder "Knappen" til at kalibrere HP Photosmart 5520?

===========

Det kan jeg godt; men da jeg ikke er medlem, kan jeg ikke skrive, men kun læse i gruppen.

Og her må jeg ikke give svaret; da det er "Off-topic".

Er det ikke en herlig verden vi lever i?  ???

Jørgen

Erik Boysen

CitatDet kan jeg godt; men da jeg ikke er medlem, kan jeg ikke skrive, men kun læse i gruppen.

Og her må jeg ikke give svaret; da det er "Off-topic".

Er det ikke en herlig verden vi lever i?  Huh?

Meld dig ind og bliv medlem, så får du lov at hjælpe hvor du kan, og slipper for at sidde og "skumle" over dine frustrationer.
Et skrivende medlem.
Med venlig hilsen
ERIK BOYSEN
www.skippere.dk

OPEN YOUR MIND-USE OPEN SOURCE

Jørgen Sørensen

Hej

Jeg skumler ikke... men forundres...

...og er så egentlig ligeglad... og som jeg tidligere har skrevet: "Det her er mest synd for DIS medlemmerne".

Jørgen

Christian Konstmann Autzen

Citat fra: Jørgen Sørensen [17885] Dato 24 Mar 2015 - 10:08
Hej

Jeg skumler ikke... men forundres...

...og er så egentlig ligeglad... og som jeg tidligere har skrevet: "Det her er mest synd for DIS medlemmerne".

Jørgen

Hej Jørgen

Ja - jeg synes også at det er synd for vi medlemmer, for vi betaler jo penge til kontingentet, penge som vi ellers kunne bruge på noget andet, f.eks. 6 flasker vin - på tilbud forstås  :D

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Kim Melchior

Jorgen,

Hvis du er ligeglad, saa er du vel som min mor siger aldrig glad.

Saa hvorfor  holder du ikke dine tanker til dig  selv i stedet for at spilde vores tid og god server plads?

mvh

Kim Melchior (USA)

Lars Erik Bryld

Citat fra: Jørgen Sørensen [17885] Dato 24 Mar 2015 - 04:12
...
Og her må jeg ikke give svaret; da det er "Off-topic".

Det samme kan man i den grad sige om denne tråd.


Mogens Pagh

Jeg kunne se problemet, hvis Jørgen Sørensen var den eneste, der kendte svaret på det oprindelige spørgsmål, men sådan er det nok ikke.

Jeg er enig i, at tråden/emnet er overflødigt, da det netop er gennemdiskuteret i en anden tråd, som nu er lukket.
Af samme årsag lukkes denne tråd.
Venlig hilsen
Mogens Pagh
Moderator