København- Strandboulevarden

Startet af Henny Vestergaard Granum, 07 Mar 2015 - 12:37

Forrige emne - Næste emne

Henny Vestergaard Granum

Jeg søger oplysninger om Georg Verner Nielsen født 28.08.1920 på Rigshospitalet. I 1946 boede han Strandboulevarden 134 i København. Især er jeg interesseret i hans sidste adresse og  om han har fået børn.

venlig hilsen

Henny Granum

Knud Erik Balle

Hej Henny

Prøv at se efter ham i KTAS telefonbøgerne (frem til 1965).
http://www.ptt-museum.dk/samlinger_bibliotek/bibliotek/digitale_boeger_registre/telefonboeger_fra_ktas/

Med venlig hilsen
Knud Erik Balle

Henny Vestergaard Granum

#2
Tak skal du have Knud Erik Balle

Georg Verner Nielsen boede formentligt hos sine forældre på det tidspunkt. Faderen var murer og hed også Georg.


Henny

Henny Vestergaard Granum

Nu ved jeg, at Georg Verner Nielsen er død i 1980 i København. Jeg har nogle nr. På kommune og retskreds. Er der nogen, der ved, om jeg kan finde flere oplysninger der. Eller er det noget jeg ikke har adgang til?

Hilsen Henny

Anne Mortensen

https://www.borger.dk/Sider/Det-Centrale-Personregister-CPR.aspx


Find adresse på person - adresseforespørgsel 


Du kan søge oplysninger i folkeregisteret om andre personer og få aktuelle navne- og adresseoplysninger - med mindre personen har navne- og adressebeskyttelse. Du kan også få at vide, om personen er død, rejst til udlandet eller er umyndig.

Fra 1. december 2014 skal du søge om adresseforespørgslen digitalt. Hvis du ikke har mulighed for at betjene dig selv på nettet, kan du få hjælp i kommunens borgerservice eller på biblioteket.


For at få udleveret oplysninger skal du dog kunne identificere den person, du ønsker oplysninger om ved navn samt enten fødselsdato eller adresse.

Hver henvendelse koster op til 75 kr. (2015) - også selvom det ikke er sikkert, at kommunen kan finde den person, du søger.

Du skal være opmærksom på, at er den tidligere adresse fra før år 1972, kan den ikke bruges, fordi den ikke findes elektronisk. Du kan kontakte Landsarkivet for at få en nyere adresse, som kan bruges i selvbetjeningsløsningen.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Henny Vestergaard Granum

#5
Hej

Anne

Tak for svar. Folkeregisteret var ikke til stor hjælp, dog ville de godt fortælle mig, at Georg Verner Nielsen var død i København den 08.07.1980. Men fortalte, at de ikke måtte give mig nogen adresse.

Tilsyneladende har Georg Verner Nielsen ikke fået nogen børn. Og om der har været en ægtefælle ved jeg ikke på nuværende tidspunkt. Jeg søger oplysningerne om Georg Verner Nielsen for en person i Tyskland.