Problemer med Legacy

Startet af Inge Johansen, 28 Feb 2015 - 10:21

Forrige emne - Næste emne

Inge Johansen

Hej!
Jeg ved godt de har hjemmeside med support, men den kan jeg ikke komme ind på, uden at deltage i en spørgeundersøgelse, det vil jeg ikke.
Problemet er at jeg klikker på en persons "forside" med navn, født etc kommer der en boks med begivenheder fakta, der står CMTS når jeg trykker på denne linje, kan der komme en note frem der ikke hører hjemme under denne person, eks. Bodil Johanne Hansdatter født 1832, Væth, Ørum Sogn. I CMTS står der "Niels er født 1760, døbt 10 august 1760 i Voldum.
Forældre Laurs Nielsen Kok og hustru Marie Cathrine Jensdatter.
Faddere ved dåben: Maren Nielsdatter af Skader, Niels Kok og RasmusKok af Skader, Peder Kok, Søren Kok og Hans Bødkers kone af Voldum." :'(
Jeg har 5.300 personer i mit slægtstræ det er mange der skal gennemgås og rettes, er der en nem måde at gøre det på?
Hilsen Inge

Bent Mortensen

Inge
Prøv at stille dit spørgsmål i gruppen her, så får du hurtig svar, følg linket

http://legacydansk.com/forum/index.php?sid=e4aef9b3fb43755f57bd56686cb287f5
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Inge Johansen

Tak for hjælpen.
Jeg har prøvet at skrive et indlæg, men kan ikke se det nogen steder på Legacy forum.
Hilsen Inge

Bent Mortensen

Hvilken gruppe har skrevet under
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500


Bent Mortensen

Inge jeg kan ikke finde noget derinde.

prøv at gå i Rapporter igen og trykke på nyt emne du skal lave en overskrif
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Bent Mortensen

Du skal også tilmelde dig som bruger
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Inge Johansen

Jeg er tilmeldt som bruger. Jeg prøver igen, på et eller andet tidspunkt må det lykkedes. ;).
Hilsen Inge

Bent Mortensen

#8
er du også lokket ind
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Inge Johansen

Ja jeg er også lokket ind, prøver igen.
Hilsen Inge

Anne Marie Holck

Citat fra: Inge Johansen [420] Dato 28 Feb 2015 - 10:21
Hej!
Jeg ved godt de har hjemmeside med support, men den kan jeg ikke komme ind på, uden at deltage i en spørgeundersøgelse, det vil jeg ikke.
Problemet er at jeg klikker på en persons "forside" med navn, født etc kommer der en boks med begivenheder fakta, der står CMTS når jeg trykker på denne linje, kan der komme en note frem der ikke hører hjemme under denne person, eks. Bodil Johanne Hansdatter født 1832, Væth, Ørum Sogn. I CMTS står der "Niels er født 1760, døbt 10 august 1760 i Voldum.
Forældre Laurs Nielsen Kok og hustru Marie Cathrine Jensdatter.
Faddere ved dåben: Maren Nielsdatter af Skader, Niels Kok og RasmusKok af Skader, Peder Kok, Søren Kok og Hans Bødkers kone af Voldum." :'(
Jeg har 5.300 personer i mit slægtstræ det er mange der skal gennemgås og rettes, er der en nem måde at gøre det på?
Hilsen Inge

Inges spørgsmål ligger nu i det danske forum. Jeg svarer dig der!

Inge Johansen

Det er fint Anne Marie ;)