Asrtid Agda Alexandea Andreasen`s broder

Startet af Donald Gundersen, 25 Feb 2011 - 11:57

Forrige emne - Næste emne

Donald Gundersen

Hej håber der er en der kan hjælpe med at finde Astrids broder Svend Andreasen ,han var nr 2 efter Astrid det jeg har er Astrid dåb ( sct Matthous 1892 - 1893 opslag 161 ) forældrene var Frederik Andreasen og hustru Hilma Albertine Louise Pedersen dengang boede de i Victoriegade 23 tredie til h.
jeg ved at Svend emigrerede til USA da han var meget ung , jeg vil gerne se om jeg kan finde ham der for at se hvor han slog sig ned , men jeg mangler en fødsel for at være sikker .
MVH
Donald

Egon Sørensen

God dag Donald!

Et spørgsmål til en Wendelbo!

Fødested dato og årtal på Frederik og Albertine, jeg kan ikke huske det.

Mvh.

Egon Sørensen

Donald Gundersen

Hej Egon - Frederik Andreasen født i Kyndby 4/4 1865 oh Hilma Albertina Louise Pedersen født 27/12 1869 i Vor Frue  Køb.- Astrid født 26/9 1892 .
Donald .

Anne Mortensen

#3
Her på dette Pol.reg. får du
Svend Knud Valdemar's f.dato 23.3.00

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1506758&backside=0&tmpl=component

Husk også at se Vis modsat side.
---------------------
Tilføjer:

København
Sct. Matthæus 1898-1900
opslag 297
1900
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770



Donald Gundersen

Hej tusind tak til Anne og Egon det var mere end jeg turde håbe på , et flot stykke arbejde .
Nu er det bare kan bare , er det muligt at finde hvor han bosatte sig familie osv ,hvor skal jeg lede ?
det kunde være sjovt at finde efterkommere fra ham !
Igen tusind tak
Donald.

Egon Sørensen

Hej!

Det ser ud til at der er en prøveperiode på 14 dage i Ancestry gratis  der er gode muligheder.

Men hvis du tilmelder dig,må du påregne at få et hav af email fra dem efter prøveperioden, men
dem kan du jo bare slette.

Du kan jo også spørge i opslag internationalt, om der er nogle der vil hjælpe.
Der er Rikke Fjordbak "Hjælp med opslag i Ancestry.com der har du god mulighed for hjælp.

Mvh.

Egon Sørensen

Anne Mortensen

Donald Gundersen er Bruger og kan ikke benytte Opslag  International

Opslag internationalt
Denne forumgruppe er kun for medlemmer af DIS-Danmark. Her kan du få hjælp til opslag i DIS-Danmark-betalte databaser
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Egon Sørensen

God aften Anne!


Mange tak! det havde jeg overset at Donald var bruger, men måske er der så en vendelbo mere der bliver medlem.

Det koster jo kun 200 kr. om året.


Mvh.

Egon Sørensen

Donald Gundersen

Tak til Anne og Egon for svaret og tilbudet ,det er noget jeg kan tænke over !
MVH
Donald ham Vendelboen.