My heritage family tree builder

Startet af Kirsten Wogensen, 20 Jan 2015 - 16:36

Forrige emne - Næste emne

Kirsten Wogensen

Jeg har brugt systemet i flere år uden problemer, jeg har Premium abonnement uden sikkerhedskopiering. da det også er en dyr affære.
Men jeg mangler hjælp til at få projektet incl. noter over på et USB stik, jeg har prøvet men kan ikke åbne projektet på USB stik. Gedcom er mig ganske ubekendt, men er der nogen der kan give mig opskriften på hvordan jeg sikrer mit projekt vil jeg være meget taknemmelig.
Med venlig hilsen
Kirsten Wogensen 
Med venlig hilsen
Kirsten Wogensen

Leif Sommerdal

Du starter FTB op - under filer vælger du Gendan Projekt - Gendan fra online familieside.
Så kan du vælge dit træ - og gemme til disk. Filesn vil blive gemt med extention .zed
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Kirsten Wogensen

Tusind tak -jeg prøver.

MVH
KIrsten
Med venlig hilsen
Kirsten Wogensen

Kirsten Wogensen

Hej igen

Jeg har prøvet flere gange men efter jeg har gjort som nævnt kommer følgende besked:
Slægtsforskningsprojektet kunne ikke åbnes på grund af fejl, klik tilbage for at åbne et andet eller afslut. Og hvad gør jeg så?  Det gik jo fint lige til den besked kom.
MVH
Kirsten Wogensen
Med venlig hilsen
Kirsten Wogensen

Leif Sommerdal

Der bør blive skabt en log, der fortæller, hvad problemet er.
Jeg vil se om jeg kan finde den - og vende tilbage
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Kirsten Wogensen

Håber det lykkes dig at komme videre med problemet. Indtil videre tak.
MVH
Kirsten
Med venlig hilsen
Kirsten Wogensen


Ole Kaare

Undskyld jeg blander mig, men jeg læser det som om, at Kirsten Wogensen ønsker at gemme sit projekt på en USB stick.

Det gøres ved, at du går ind i menuen "fil" øverst til venstre og vælger "Sikkerhedskopier projekt". Her vælger du "sikkerhedskopier til harddisk" og trykker på "Vælg". Find så i "Gem i" din isatte USB stick og tryk "Næste" og hele dit projekt gemmes.

NB: Husk at sætte flueben i "Medtag billedfiler i sikkerhedskopi"

mvh

Leif Sommerdal

Hej Ole

Ingenn grund til at undskylde.
Det burde også virke
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Inger Huus

 hej
Når jeg kopierer mit arbejde  over på Usb stick  klikker jeg først i dokumenter dernæst højreklik og kopier derefter klikker jeg på usb stikket og højreklikker dernæst sæt ind  alt kommer med
hilsen Inger Huus

Kirsten Wogensen

Tusind tak, jeg fulgte Oles opskrift og så lykkedes det mig at få projektet over på USB stick, hvor er jeg glad. Ferietur er skyld i mit sene svar. Også tak til Inger og Leif.

Med venlig hilsen
Kirsten
Med venlig hilsen
Kirsten Wogensen