Kirsti Niclasen - Köpenhamn - mellom 1987 og 2012

Startet af Elin Holen De Capitani, 03 Dec 2014 - 21:34

Forrige emne - Næste emne

Elin Holen De Capitani

Hei,

Jeg skriver her fordi jeg trenger hjelp til å lokalisere en slektning. Hun heter Kirsti Niclasen, siden hun ble født i Norge i 1924, så vet jeg ikke om hun fortsatt lever, hun vil i så fall være hele 90 år gammel.

Jeg har en adresse som jeg vet hun bodde på i Köpenhamn mellom 1987 og 2012. Siden jeg ikke vet om damen lever, så skriver jeg ikke adressen her. Jeg gjorde imidlertid et google på adressen og via boliga.dk så ser jeg at denne boligen ble solgt siste gang i 2012.

Kan noen hjelpe meg å finne ut om hun fortsatt lever? Dersom du mener at adressen vil hjelpe deg å finne noe informasjon for meg, så send meg en personlig melding. Er det noen som har ideer om hvordan jeg kan finne ut mer, så hører jeg gjerne fra deg.

Jeg vet at hun har en sønn, men aner ikke hva hans navn er.

På forhånd takk!

Mvh
Elin

Mette R Francke

Hei


Prøv å send en mail til borgerservice i København.

I 1968 ble det innført Cpr-nr i Danmark og via dette kan borgerservice gi deg en eventuell dødsdato og sted.
Hvis hun er død , så kan du prøve å få hjelp til å finne hennes dødsann , der vil kanskje navnet på sønnen stå.


Jeg har selv sendt mail til borgerservice for å få hjelp med å finne ut hvor og når min farmors kusiner døde.


Husk å opplyse fullt navn , fødselsdato og år.
Jeg opplyste og siste kjente adresse.


Mvh
Mette
Mette R Francke


Anne Mortensen

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Elin Holen De Capitani

Tusen takk, jeg håper jeg finner ut noe der:)

Elin Holen De Capitani

Jeg vil bare si at jeg faktisk har funnet ut at hun døde I april I 2006 og at jeg har fått kontakt med hennes sønn. Takk igjen:)