Ønskes: Opdeling mellem åbne fora og foreningsfora

Startet af Hanne C. Christensen, 16 Feb 2011 - 23:59

Forrige emne - Næste emne

Hanne C. Christensen

Hej.

Jeg ville sådan ønske, at opdelingen mellem fora blev som den var før:

De åbne fora for sig og
medlems-fora for sig. 

Klart adskilt, så man kan se hvor man er.

Som det er nu ( hvor fora står alfabetisk ) mister jeg ofte overblikket over, om jeg er i et offentligt forum eller lukket forum for medlemmer alene.

Jeg tror altså også, at det vil vise os medlemmer, hvad det er vi får "ekstra" for vores kontingent.

Hilsen
Hanne Christensen
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

Lars Erik Bryld

Jeg er fuldstændig enig.

Den gamle opdeling var bedre.
Den gamle ordning, hvor man selv kunne vælge at forblive logget ind var også bedre.
ALTING var bedre i gamle dage  ;D

Mette Fløjborg

Kære Hanne!

Tak for dit indlæg! Vi har ikke planer om at ændre det tilbage igen. Men nu har jeg indskrevet 'Denne forumgruppe er kun for medlemmer af DIS-Danmark' i starten af beskrivelsen i de forumgrupper, der er lukkede. Dette kan ses fra Forums forside, så nu behøver indloggede medlemmer ikke at være i tvivl længere  :).

Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Hanne C. Christensen

Hej Mette.

Det synes jeg ærligt talt er meget ærgerligt.       
Den nye side er god, men på netop dette punkt kunne der altså godt "gøres mere forskel" på medlemmer og brugere.    Jeg synes medlems-fora "drukner" i alle de andre fora.

Havde du ikke skrevet i svaret at du har ændret 1. linie i omtalen til hvert forum - ja så ville jeg ikke have opdaget det.

Jeg starter altid fra toppen og åbner gruppe for gruppe for at se om der er noget "interessant" som jeg kan bruge eller hjælpe med. Det går jo på rutinen, så længe overskrifterne ikke ændrer sig.

Jeg håber, at det kommer med i overvejelserne senere.

Hilsen
Hanne Christensen
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

Steen Møller Pedersen

Jeg forstår nu heller ikke, hvorfor rækkefølgen af Fora skulle ændres.
Hvad var egentlig begrundelsen ?
Hilsen
Steen Møller Pedersen
http://www.steenmp.dk/family

Kirsten Volden

Jeg tror, jeg har fundet en forklaring: Alfabetisk rækkefølge  ;D
venlig hilsen Kirsten, medlem af DIS-Danmark, naturligvis

Steen Møller Pedersen

Ja, det er jeg klar over, men der var vel forhåbentlig en dybere mening med ændringen ?
Hilsen
Steen Møller Pedersen
http://www.steenmp.dk/family