datter efter Olivia Jensen Lundum

Startet af Karin Lundum Larsen, 24 Nov 2014 - 18:35

Forrige emne - Næste emne

Karin Lundum Larsen

Hej

Jeg søger noget familie til Olivia Jensen Lundum f.1/2-1912 i Horsens og boede på Storetorv 7. Hendes forældre var Møllersvend Hans Jensen Lundum og Ane Jensine Margtethe Petersen. Olivia tog til københavn hvor hun var smørebrødsjomfru og fik tre børn. Den eneste som jeg mener er i live er Hanne Andersen/født Lundum. Min mor hed hed Annelise Jensen Lundum gift Mortensen som er død 1991,  deres bror hed Hans Lundum og som døde af en nyresygdom i 1960/70. Håber på hjælp.

Venlig hilsen
Karin Larsen
f. Lundum

Karin Lundum Larsen

Citat fra: Karin Lundum Larsen [41546] Dato 24 Nov 2014 - 18:35
Hej

Jeg søger noget familie til Olivia Jensen Lundum f.1/2-1912 i Horsens og boede på Storetorv 7. Hendes forældre var Møllersvend Hans Jensen Lundum og Ane Jensine Margtethe Petersen. Olivia tog til københavn hvor hun var smørebrødsjomfru og fik tre børn. Den eneste som jeg mener er i live er Hanne Andersen/født Lundum. Jeg søger Hanne Lundum/gift Andersen og håber der er nogle som kender hende da hun er min moster. Min mor hed hed Annelise Jensen Lundum gift Mortensen som er død 1991,  deres bror hed Hans Lundum og som døde af en nyresygdom i 1960/70. Håber på hjælp.

Venlig hilsen
Karin Larsen
f. Lundum

Anne Mortensen

Læs:

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html


Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke bør videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Vivi Winther

Hej Karin, har du glemt denne tråd, hvor der er et barnebarn af ovennævnte der skriver til dig??

http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?1,28736,28736#msg-28736

Hilsen
Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"