Jeg savner gamle dage

Startet af Jette Mejnertsen, 18 Feb 2011 - 06:41

Forrige emne - Næste emne

Jette Mejnertsen

 
Jeg savner private henvendelser fra ikke-medlemmer, som førhen kunne se min e-mail adresse, og sendte meget brugbar hjælp.

Jeg kan selvfølgelig underskrive med min e-mailadresse, men er det den eneste måde?

mvh
Jette Mejnertsen
4340 Tølløse

Frank Green

Det gør jeg også,og især Jesper Skov(han er gud)  ;)

Men Jette som læser kan man ikke komme i kontakt med dig,men som bruger kan man godt.Man skal trykke på konvolutten under dit navn,så kommer din mail-adresse frem.Og taleboblen hvis man vil sende en privat besked.Men måske er det kun et fåtal af brugerne der ved det.

Med Venlig Hilsen
Frank(bruger)

Kaj Larsen

Hej

Bruger Outlook Express.

Når jeg trykker på konvolutten kommer der ( Outlook  Velkommen til guiden Outlook start, der hjælper dig med at konfigurere Outlook.)
Den er jeg ikke intereseret at bruge.

Bruger jeg taleboblen kan jeg sende en privat besked men ikke se e-mail adresse.

Har jeg en forkert opsætning???

Mvh. Kaj Larsen ( På nuværene kun bruger.)

Jørgen Sørensen

Kaj har kun en talebobel, ingen mail.
En metode, der kan bruges (i hvertilfælde i IE) er at højreklikke på konvolutten, og vælge kopiere genvej, lægge det i notesbog eller mailprogram.
Indrømmet stopm P har ikke levet forgæves ;)
Venligst Jørgen - 2300

Jørgen Sørensen

Jeg må, et sted, hav tilladt, at gmail bruges som mail program, for ved venstreklik åbnes min gmail.
Venligst Jørgen - 2300

Leif Sommerdal

Beskrivelsen af hvordan gmail kan sættes som mail-handler kan findes her
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Jette Mejnertsen


Tak til jer alle for svar. Det er heldigvis bare mig, der havde misforstået noget.

mvh  Jette

Leif Sommerdal

Da jeg endnu ikke selv har forsøgt, vil jeg gernne høre om nogen har sat gmail op efter anvisningen
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Leif Sommerdal

Nu har jeg selv forsøgt - og det virker perfekt
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)