Hvordan markere man at et emne er løst?

Startet af Katharina Louise Janhøj Jensen, 28 Maj 2014 - 11:11

Forrige emne - Næste emne

Katharina Louise Janhøj Jensen

Hej.
Jeg synes selv at det er rart når jeg kigger rundt at der nogensteder i overskriften står at emnet er løst.
det spare jo en del tid hvis man gerne vil prøve at hjælpe ikke at skulle læse alt.
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg gør det på mine egne indlæg når der er nogen der har været så søde at hjælpe?
Mvh
Katharina Jensen

Arne Feldborg

Som hovedregel er det ikke hensigtsmæssigt at skrive at en tråd er løst.

De spørgsmål der rejses har også interesse for mange andre end lige netop den person der oprindeligt har stillet spørgsmålet. Og også efter at den oprindelige spørger har har fået et tilfredsstillende svar kan der ofte fremkomme yderligere oplysninger som har interesse både for den oprindelige spørger og for andre der følger med i tråden.

Selvfølgelig kan der være spørgsmål der er så præcist stillede, at der kun findes eet enkelt svar på det,
men det hører til undtagelserne. I langt de fleste tilfælde er det bedst at lade tråden leve videre, og se om der senere kommer flere oplysninger frem.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Katharina Louise Janhøj Jensen

Jeg tænker også mere på når nogen har hjulpet med en tydning eller lignende. Nyder jo selv de nogen gange meget lange tråde der er vildt spændende ;)