Brothers Keeper - fra BK6 til BK7, oprydning efter opdatering

Startet af Christian Konstmann Autzen, 05 Apr 2014 - 12:45

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Blot som orientering:

Efter installation af den nye BK7 var den gamle BK6 stadig på min pc'er - og det vil sige, at den nye opdatering ikke har lagt sig "ind på" den gamle, men har lagt sig som et helt nyt program.

Bagefter - efter installation af den nye BK7 og indlæsning af dataene i den nye - har jeg så slettet det gamle program, BK6, og også dennes data.

PS: Husk altid at tage sikkerhedskopi af data  :P

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Rune Vang Sommer

Hej Christian.

Du har ikke haft noget problem med at importere dataene til BK7, fra BK6? Dvs. har der været problemer med noget data der ikke bliver importeret korrekt? eller er det blot at eksportere .ged-filen fra BK6 og så importere den i BK7?

Ydermere er jeg lidt i tvivl om licensen til BK6 også gælder til BK7? Ved du tilfældigvis det?

Mvh. Rune

Christian Konstmann Autzen

Hej Rune

Ved overgang fra BK6 til BK7 foretog programmet selv en form for "datatjek" - og det er således sket fra den "gamle" database. Man skal således ikke ud over Gedcom-filsystemet.

Hvis du downloader programmet i dag fra http://brotherskeeper.dk/ så vil du selvfølgelig få den nye udgave - BK7.

Der er som sådan ikke ændringer i BK7 set i forhold til BK6, og den gamle brugervejledning vil således sagtens fortsat kunne bruges.

Jeg kan se, at du søger efter et slægtsprogram - og at du stiller en del virkelig gode krav. Men om de så kan opfyldes, er jo så det store spørgsmål. Selv har jeg så taget Brothers Keeper til mig, og det fortsætter jeg så med; - når man først har valgt, så tror jeg nok, at så har man valgt  :D

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.