Hjælp til Fam. i Møllegade 6, Hillerød,1903-1906, opslag 33 ? evt. opslag 6 .

Startet af Lise Østerberg Bahr, 30 Apr 2014 - 20:23

Forrige emne - Næste emne

Lise Østerberg Bahr

Hej

Hvem vil verificere, opslag 33, (evt. opslag 6 ?)1903-1906, Frederiksborg, Hillerød, Møllegade 6, familien der for mig ?
'
Takkter oåp forhånd.''
MVh'
Lise

PB

Hej, undskyld men hvad skal verificeres - er det en folketælling1906 du henviser til ?
Hvis du indsætter den tekst der skal verificeres er det nemmere for andre at hjælpe

Mvh Pia

Lise Østerberg Bahr

Hej og god morgen Pia.

Glemte at jeg fik klarhed i går. derfor lukkes denne tråd, Undskyld, jeg ville ikke "hive" den frem, men blot lade den - forsvinde i mængden.

Tak for opmærksomheden .
VH
Lise

Heidi Ilsoee

Opslag 33 som du nævner lyder:

Birthe Kirstine f. Ernst født 01.04.1842, Enke, Husmoder, Værtinde i industriforeningen
Ane Kirstine Jacobsen født 14.06.1851, ugift, medhjælperske

Ses her med din familie i FT 1880

Frederiksborg, Lynge-Frederiksborg, Hillerød Købstad, Slangerupsgade, Matr. 3, Forhus Stuen, 6, FT-1880, D4184
Lars Peder Ernst 38 Gift Værtshusholder, Husfader  Slangerup Landsogn, Frederiksborg Amt 
Birthe Christine Ernst født Jacobsen 37 Gift Husmoder  Adsminderød Sogn, Frederiksborg Amt 
Jacob Christian Ernst 4 Ugift Søn  Kjøbenhavn 
Jacob Johansen 64 Enkemand Husmoder Fader  Asminderød Sogn, Frederiksborg Amt 
Peder Larsen 27 Ugift Staldmester  Skjævinge Sogn, Frederiksborg Amt 
Ellen Kirstine Rasmussen 28 Ugift Tjenestepige  Uvelse ?? Sogn, Frederiksborg Amt 

Heidi

Lise Østerberg Bahr

God morgen igen og tak Heidi.



Det hele giver jo overblik for mig, tak mange gange for din hjælp.

Det begynder jo så at give mere mening - og synd hvis man mangler nogle vigtige brikker - så man lægger puslespillet helt bort, som jeg ofte har måtte gøre.

Tak igen, hvor er det dejligt, du gerne vil hjælpe, og at der i.ø. er rigtig mange der har givet mig gode skub fremad i min anesøgning m.v.


Venlig hilsen
Lise Ø Bahr


Lise Østerberg Bahr

Hej Heidi.

Jeg forstår ikke helt - hvordan jeg skal forstå, - ses med med din familien  1880?

MVH
Lise

Heidi Ilsoee

Det er Birthe Kirstine med hendes mand og børn (muligvis også hendes far) som jeg har fundet i FT 1880.

Lise Østerberg Bahr


Lise Østerberg Bahr

Hej igen.
'
Mon der er stadig befinder sig Møllegade i Lynge -Frederiksborg -Hillerød ?

VH
Lise

Heidi Ilsoee