Mariane Lund f. 24 Nov 1884 i Tvillum

Startet af Peter Lund Pedersen, 29 Mar 2014 - 23:24

Forrige emne - Næste emne

Peter Lund Pedersen

Jeg søger flere oplysninger om Mariane Lund, der var ud af en søskendeflok på 10, og heraf også hendes tvillingesøster Jakobine Lund. Flere af hendes søskende rejste til København, og flere af dem beskæftigede sig med skrædderfaget. Jeg er så godt som 100% sikker på, at jeg har fundet Mariane i politiets registerblade, og således er Mariane også rejst fra Tvillum til KBH.

http://www.politietsregisterblade.dk/component/sfup/?controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1700072&searchname=polit_adv

Adresserne stemmer overens med hendes 10 år ældre bror skrædder Niels Andersen Lunds bopæle i KBH, men desværre finder jeg ikke Mariane i nogle af folketællingerne. Hun står godtnok som født d. 24 Okt. 1884 i registerbladene, men det må være en fejl. Jeg håber meget, at jeg kan finde mere omkring Mariane og hendes liv i København.

Mvh

Peter


Heidi Ilsoee


Peter Lund Pedersen

Tak skal du have for hjælpen Heidi

Ove Clausen

Hej Peter
Du har Marianne  som gift i Tvillum
KB 1904-1914 Tvillum sogn Gjern herred Skanderborg amt opslag 139 nr.4.

Hilsen Ove Clausen

Peter Lund Pedersen

Hej Ove

Uha den har jeg ledt længe efter, jeg troede jeg havde været igennem alle relevante kirkebøger i Tvilum og Skorup, men åbenbart ikke! Tusind tak for fundet :D

Mvh

Peter