Fasters død, Elly Johanne Kathrine Bohsen f. Eriksen

Startet af Lis Barnby, 02 Apr 2014 - 19:57

Forrige emne - Næste emne

Lis Barnby

Hej
Jeg har i flere dage ledt efter min fasters dødsdag, men kan ikke finde hende. Hun hed Elly Johanne Kathrine Bohsen f. Eriksen  Født Vamdrup, Anst, Ribe, Danmark bog 1917-1920 opslag 70,
ved hendes søsters barns barnedåb hedder hun Bohsen og kommer fra Randers,( Vamdrup, Anst, Ribe bog 1947-1959 opslag 29 nr. 5).
Jeg har ledt efter hendes vielse både i Vamdrup og Randers uden held, og jeg har ledt efter hendes død i Århus, da jeg har fået at vide af min søster, at hun døde der, men hun kan ikke huske hvornår, blot at hun blev ca. 40 år
Er der nogen der kan hjælpe vil jeg blive meget glad, hilsen Lis

Lise Gorgone

Hej,
Du skal få et svar, der må være de dovnes svar. Jeg hører ikke til de dygtige og erfarne her i Forum, jeg ved, hvad jeg ville gøre. Send en mail til Borgerservice, godt nok koster de noget, men du får hurtig besked. Og bliv færdig. Det har jeg selv gjort en del gange. Men  uden de mange dygtige mennesker her i Forum, var det aldrig gået. Så fat dig med tålmodighed.
Mange hilsener
Lise Gorgone


Gitte Johansen

Hej Lis

Det er ihvertfald sikkert, at hun er begravet i Århus, Vestre Kirkegård.

Desværre ingen datoer.

Den eneste jeg kan finde i Århus Vejviser 1960 er en premierløjtnant Bohnsen, G. Wiedsvej, som hører under Skt. Markus. Der er hun ikke.

Du kunne måske ringe til Vestre Kirkegård og spørge, om der er en dato, ellers må der jo bare ledes videre. Ved du, om hun får børn?


Hvis der er en dato på stenen, og de ikke må fortælle dig det, kan jeg køre forbi en dag og kigge.


http://www.aarhus.dk/da/borger/sundhed-og-sygdom/Doedsfald/Aarhus-Kommunes-Kirkegaarde/Soeg-efter-person-eller-gravsted/Personsoegning.aspx

Elly Johanne Kathrin    Bohnsen    F. Eriksen             4 LIT K1 0078 - 0079 



Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Det var premierløjtnanten.


De er viet i

Randers, Skt. Peder, 1938-1942, opslag 77, nr. 85.


Fundet en datter, men hvis du er interesseret, kan du få den på mail.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Her er manden.


Peter Petersen    Bohsen      11-01-1916     20-08-2006     4 LIT K1 0078 - 0079 
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lis Barnby

Hej Gitte
hvor er jeg glad for at hun er fundet viet, så har jeg da mandens navn også, jeg ved hun har fået 2 piger, men ikke hvor og ej heller hvornår, jeg har været igennem de første 21 kirkebøger uden held, pigerne hedder Ingelise og Lilliandu må rigtig gerne sende det på mail til mig, smiler jeg vil se om jeg kan få fat i Vestre kirkegård nu
Hilsen Lis

Gitte Johansen

Hej Lis


Jeg kan ikke se din mail, men hvis du trykker på kuverten ved mig og bare sender et eller andet, så kan jeg få den på den måde.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lis Barnby

Hej Gitte
Der vises ingenting ved at jeg trykker på kuverten så den kommer her, Laban1@turbopost.dk
Hilsen Lis