William Eriksen & Charlotte Elnora Nielsen, Rakkeby Sogn, Børglum Herred

Startet af John Søndergaard Nielsen, 19 Mar 2014 - 17:50

Forrige emne - Næste emne

John Søndergaard Nielsen

Jeg søger hjælp til at identificere eventuelle efterkommere af:

William Eriksen, født 4. august 1910 i Brødslev, Ingstrup Sogn, Hvetbo Herred, Hjørring Amt. Han døde i 1993 i Rakkeby Sogn, Børglum Herred, Hjørring Amt
og
Charlotte Elnora Nielsen, født den 20. maj 1918 i Rakkeby Sogn, Børglum Herred, Hjørring Amt. Hun døde samme sted i 2000.

De blev gift den 3/12 1950 i Rakkeby Kirke (AO-175). Begge er begravet på Rakkeby Sogns kirkegård, og der findes en gravsten på gravsten.dk.

Forældre:
William var søn af: Ringer og graver Christen Eriksen og Karen Jensen af Brødslev, Ingstrup Sogn. (Har ikke pt. hvor og hvornår de er døde).
Charlotte var datter af: Ledvogter Marinus Christian Nielsen (f. 27/3 1873 i Ellitshøj, d. 8/9 1963 i Gunderup, Vrejlev Sogn) og hustru Kirstine Rasmussen, (f. 15/10 1877, d. 8/1 1959 i Gunderup, Vrejlev Sogn) .

Jeg er opmærksom på, at William Eriksen er far til et barn i 1944 som han fik med en anden kvinde og uden for ægteskab (jeg har navn mm. på såvel barnet som moderen til barnet, som er nulevende). Ligeledes har jeg styr på Williams søskende.

Gennemgåede kirkebøger:
Jeg har forgæves søgt efterkommere i følgende kirkebøger og perioder:
Rakkeby Sogn 1950 – 1960
Ingstrup Sogn 1950 – 1960
Vrejlev Sogn 1950 – 1960
Hjørring Sogn 1950 – 1954 og 1955 – 1961.

På forhånd tak for enhver oplysning!

Venlig hilsen
John Søndergaard Nielsen
Venlig hilsen

John Søndergaard Nielsen

Lise Gorgone

Hej,
Du kan sende en adresseforespørgsel til Folkeregisteret. Det har jeg selv gjort et par gange, og fået noget godt ud af det. Ellers må du vente til, når de garvede slægtsforskere tager fat.
Med venlig hilsen
Lise Gorgone