Hvilket program mangler jeg til Myheritages slægtstræ

Startet af Conni Green, 04 Mar 2014 - 10:34

Forrige emne - Næste emne

Ole Kaare

Forståeligt nok, men hvis Java forslaget heller ikke ændrer noget, så prøv kortvarigt med et mere drastisk middel. I start menuen kan du søge efter "Windows Firewall", Gå ind i menuen "Slå Windows Firewall til eller fra" og aktiver med flueben "Slå Windows Firewall fra" - på de angivne to steder. Det vil fortælle en hel del.

Vigtigt: Det anbefales naturligvis ikke at køre permanent med den indstilling, men prøv kortvarigt for at kontrollere om du efterfølgende kan få adgang til slægtstræet.

mvh

Conni Green


Ole Kaare

Det er da nærmest utroligt for et problem, du har fået raget til dig. Sig mig hvilket AntiVirus program, anvender du på din computer. Det kunne godt være programmet, der spærrer for adressen til træet. Har du set på de diverse parametre, som det program rummer. Ofte er der en konkret fane med mulighed for at spærre uønskede sider, årsagen kunne godt ligge begravet der?

Conni Green

Jeg har Avg. Det har jeg altid haft. Jeg har overhovedet ikke ændret noget på min computer. Den stod total urørt i en måned, mens jeg var på ferie.


Conni Green

Hej Kaj
Jeg kan godt se mit træ på alle andre computere og I pad, bare ikke på min egen bærbare

Kaj Arne Jørgensen

Citat fra: Ole Kaare [16203] Dato 05 Mar 2014 - 16:07
Jeg kan få adgang til siden, men ikke til dit slægtstræ.

Det var fordi Ole Kaare ikke kunne se dit slægtstræ, at jeg ville fortælle,
at jeg ikke havde problemer.
Med venlig hilsen

Kaj Arne Jørgensen
2670 Greve

Slægtstræ: http://wc.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?db=karnj

Ole Kaare

jeg tror efterhånden, du bliver nødt til at engagere en it-ekspert, der kan arbejde direkte med din computer for at søge årsagen. Jeg har søgt på internettet globalt, om der fandtes andre, der havde problemer, som mindede om dit, men ikke et eneste emne er dukket op, hvorfor det må være en ekstremt, sjælden bug/fejl, du har fået på nakken.

Det ærgrer mig, at jeg ikke kan hjælpe, men bliver nødt til at stoppe nu, idet min kone og jeg fortiden er på en ferierejse i det sydlige Italien, men finder du løsningen, må du endelig lade os det vide her på nettet.

mvh

Conni Green

Tusinde tak for at give dig tid til at hjælpe. fortsat god ferie ;D