Hvornår døde Vilhelmine Sofie Ella Simonsen Basse

Startet af Bente Larsen, 21 Feb 2014 - 10:47

Forrige emne - Næste emne

Bente Larsen


Jeg efterlyser noget om min mors moster Vilhelmine Sofie Ella Simonsen Basse f. Larsen født den 18 dec 1902 i Rørby og kort efter bortadopteret til Århus hos en familie Simonsen Basse. Hun bliver gift på Aarhus Rådhus den 4 december 1933 med arbejdsmand Axel Jørgensen. De får den 3 februar 1934 en datter Marianne Ella Basse Jørgensen, som senere får efternavnet Kneider 26 sept. 1956. Hvornår døde Vilhelmine og hvor.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med disse oplysninger.

Venlig hilsen

Bente Larsen


Anne Mortensen

Husk altid at oplyse kirkebog og opslagstal til dine data - det tager lang tid at søge fødslen i Århus for senere at finde en konf.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Bente Larsen

Hej

Undskyld at jeg ikke skrev, hvilke opslag jeg har haft, men jeg er igang igen igen med alt under Århus fra 1950, og så langt jeg kan komme via arkivalieronline. Jeg har bare en formodning om, at hun  først er død efter 1960-1965, og derfor håber jeg, der er nogen, der kan hjælpe mig, med at finde hende derefter.

Venlig hilsen

Bente

Bente Larsen


Hej

Jeg har nu ledt hele århus Amt igennem fra 1950 og så langt, jeg kunne komme via AO, men under Århus Sankt Johannes fødselsanstalten 1968-1970 døde, kan jeg kun komme til at se hver anden, de andre bliver sorte. Skulle hun stå der, kan jeg ikke finde hende.

Skulle der være andre muligheder, håber jeg, der er nogen, der kan hjælpe mig. Hun må være død efter 1965, men intet at finde i AO.

På forhånd tak

Venlig hilsen

Bente