Thomas Christian Jensen, født 20.04.1882 i Michaelis, Fredericia

Startet af Karen Riis Jensen, 20 Feb 2014 - 14:15

Forrige emne - Næste emne

Karen Riis Jensen

Hvem kan hjælpe mig med oplysninger om Thomas Christian Jensen ? :) Iflg. FT 1901 boede han hos sine forældre i Sjællandsgade 47, Fredericia, og han var smedelærling hos en fabrikant Ejbye.  Jeg ved, at han blev gift og fik 3 børn, nemlig to sønner og en datter, der døde som yngre. Håber, at nogen kan hjælpe med oplysninger om hans efterkommere. På forhånd tak. Mvh Karen 


Heidi Ilsoee

Gift 27.03.1907 med Marie Elfrida Jensen f. 14.09.1885 i København

Børn:
Stilla Marie Sidsel Jensen f. 08.08.1907
Villy Christian Jensen f. 08.06.1912
Gunnar Thomas Jensen f. 01.06.1916

Måske et barnebarn til Thomas Christian og Marie Elfrida (passer med at deres børn døde tidligt, som du skriver):

Karna Jensen, f. 1934, datter af afdøde fodermester Villy Christian Jensen  og Gerda Kristine Rasmussen. Moderen husbestyrerinde hos arbejdsmand Aksel Jørgensen, Vigsnæs.
http://www.saxarkiv.dk/opklar29.htm

Heidi

Gitte Johansen

De er viet i


København, Christian, 1901-1908, opslag 107.


Stella er født i

Kolding, Skt. Nikolaj, 1907-1913, opslag 27, nr. 129.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Karen Riis Jensen

Kære Heidi og Gitte !

Mange tak for info om Thomas Christian Jensen - I er sandelig hurtigt arbejdende - må man sige. Jeg har i mellemtiden kun nået at lufte hunden og undervejs tænkte jeg på Politiets Registerblade, for det junne jo være, at han havde været i hovedstaden.  :)  OG DET HAVDE HAN SÅ, viste det sig. Nu håber jeg at kunne finde info hans børn i Kolding.  I skal have så mange tak for jeres hjælp !!!  Mvh Karen

Gitte Johansen

Karna er desværre ikke barnebarn. Hendes far, som også hedder Tordenskjold!!, er født i 1902.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Karen Riis Jensen

Tak Gitte - det havde ellers været et godt navn at få ind i slægten - jeg tænker på hr. Tordenskjold !