Problemer med Winfamily 10

Startet af Jette Sørensen, 19 Feb 2014 - 22:57

Forrige emne - Næste emne

Jette Sørensen


Hej er der nogen der har problemer med Winfamily 10. Jeg har brugt  WF 2009 i 4 år, så jeg mener nok, at jeg er vant til at bruge programmet
Mit problem er, at selv om jeg har indtastet sted (adresse)ved personen, så forsvinder de igen, hvis jeg senere vil ind og kigge under teksten igen. f.eks. ved en dåb, at jeg gerne vil chekke fadderne.

Ligeså ændrer  det sig, at selv om jeg har sat kryds ved mand, så bliver det til ukendt.


Hvad gør I derude, jeg syntes, jeg er ved at blive lidt ærgelig.

Venlig  hilsen
Jette Sørensen

Hans Sigvardsen

Det lyder ikke godt, da jeg har overvejet køb af WF.
Jeg er ny her i Forum'et, men ser frem til mange gode hints.

sighans
Hilsen
Hans Sigvardsen
Hobro

Bjarne Møller

Prøv et andet program.
Jeg bruger Legacy som jeg syntes er det bedste
Venlig Hilsen

Bjarne Møller 8220 Brabrand

Georg Brandt Christensen

Hej Jette
Den  bedste hjælp får du hvis du skriver til support@winfamily.com.

De plejer at være meget hjælpsomme.
M.v.h. Georg Brandt Christensen

http://igbc.dk

Slægter: Brandt, Refslund, Lautrup, Kristensen, Christoffersen, Stampe, Tvede

Jette Sørensen


Hej 1000 tak for svarene.

Først, kan man overføre Winfamily til Legacy med en gedcom fil?

For det andet: Jeg har været i kontakt med supporteren fra Winfamily mange gange. Men det hjælper jo ikke på problemet.

Jeg syntes det er MEGET ærgeligt, at de laver en opdatering, som har så mange fejl. Ydermere
pressede de jo til at opdatere inden nytår, hvis man havde købt deres program i forvejen, og ville have det på den samme licens.

Det ville jo have være dejligt hvis WF havde beholdt det forrige program, indtil De var klar.
Og til sidst. Man kan ikke komme tilbage til WF 2009, medmindre man er så heldig at have gemt det på sin egen PC.

Så det er ikke lige nu, man skal lave en tilfredshedsundersøgelse hos Winfamily

Venlig hilsen

Jette Sørensen

Georg Brandt Christensen

Hej Jette
Ja du kan godt overføre med en gedcom fil. Dog skal du være opmærksom på at der som oftest er et stort efterarbejde med at kontrollere at alt er overført korrekt.

Der er desværre stor forskel på hvorledes de forskellige udbydere har implementeret den tilgrundliggende gedcom protokol.

M.v.h. Georg Brandt Christensen

http://igbc.dk

Slægter: Brandt, Refslund, Lautrup, Kristensen, Christoffersen, Stampe, Tvede

Jette Sørensen


Hej Georg

Tak skal du have.

Det lyder som om, at Winfamily har fundet ud af, hvor de har deres fejl. Så er spørgsmålet så bare, hvor lang tid der går inden de får det rettet.
Jeg giver det lige en chance.

Venlig hilsen

Jette Sørensen