Carl Christian Jensen Gundersen

Startet af Lene Frederiksen, 17 Jan 2014 - 10:48

Forrige emne - Næste emne

Lene Frederiksen

...min far. Han er født 5. april 1919 og død i 1968 el.1969. Han var overbetjent, boede på Planhavegård, Nørre Snede d. 25. januar 1948, da jeg blev født. Det er desværre de eneste oplysninger, jeg har om ham. Han var gift til anden side, og så vidt jeg har fået at vide, fødte hans kone nogenlunde samtidig med min fødsel. Har desværre ikke kunnet finde noget om ham -men hans forældre kendte eksistens.

venlig hilsen
Lene Frederiksen

Gitte Johansen

Hej Lene


Din  far er født i

Thisted, Vester Han, Øsløs, 1911-1948, opslag 27, nr. 4.


Hvis du vil vide, hvordan jeg har fundet ham, så giv besked, så sender jeg det på mail.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lene Frederiksen



Hej Gitte

tusind tak for dit hurtige svar :) Jeg er helt mundlam - det er bare så stort for mig. Jeg har brugt måneder (er i øjeblikket på slægtskursus) på at lede efter ham. 

Jeg vil da blive helt vildt glad, hvis du har lyst til at fortælle mig, hvordan du ved det - er vi mon i "familie"?

min mailadresse er: lene@dadlnet.dk

På forhånd tusind tak

Lene

Jens Eg


Hej Lene Frederiksen

http://www.thisted.visbilleder.dk            .....  der er mere end 40.000 billeder, se under navne, byer, f. eks Øsløs, Frøstrup,  osv.  her er flere  GUNDERSEN fra Frøstrup/Vesløs egnen.
Eller spørg, har lokale personer i området...evt. mail mig:::     jens.eg@mail.dk

Mvh
Jens Eg

Lene Frederiksen

Hej Jens

tusind tak for dit svar. Jeg har siddet i flere måneder og "bakset" med at finde ud af, hvor min far er født. Hvor er det dejligt, at du ville hjælpe.
Jeg ved, at mine farforældre kendte til min eksistens, og de prøvede at kontakte min mor, men hun ville ikke have noget med dem at gøre. Jeg tror hun fik et chok, da hun rejste over til min far, og det viste sig, at han allerede var gift og vistnok havde børn allerede. Hun destruerede alt, inden hun døde:-(. Men selvfølgelig må min far jo have noget familie, som det kunne være spændende at vide mere om.

Jeg skal ud at rejse de næste 3 uger, men vil gerne maile til dig, når jeg kommer hjem igen, hvis jeg må :-)

På forhånd tak
Lene