Harriet Jensine Lundum Pedersen fra Maribo

Startet af Michelle Bach Nielsen, 03 Dec 2013 - 13:00

Forrige emne - Næste emne

Michelle Bach Nielsen

Hej alle sammen

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med at finde mere information om Harriet Jensine Lundum Pedersen og hendes forældre.

Her er hvad jeg ved:

Harriet Jensine Lundum Pedersen bliver født d. 20 juli 1910 i Riddertofte, Kappel sogn, Maribo amt.

Datter af Anders Peter Lundum Pedersen, født d. 14 marts 1887 i Brabrand sogn, Århus amt. & hustru Kristine Amalie Didriksen, født d. 10 maj 1880 i Skelby sogn, Maribo Amt.

Harriet bliver døbt i Kappel Kirke d. 16 oktober 1910 og derefter forsvinder de.

Jeg kan intet finde om dem nogen steder, før i 1929 hvor Harriet dukker op i Karleby.

Harriet bliver gift d. 28 april 1929 i karleby Kirke i Maribo. Herefter får de en datter og Harriet dør kort efter fødslen.

Jeg ved at Harriets mor, Kristine Amalie Didriksen får en datter før ægteskabet. Datteren er Julie Andrea Didriksen og bliver født d. 7 juni 1900 også i Skelby sogn, Maribo amt.

Jeg ville meget gerne finde ud af hvornår Anders Peter og Kristine Amalie bliver viet, det kan jeg nemlig intet finde om?

Og om de fik andre børn end Harriet?

Hvor blev Harriet konfirmeret?

Og hvor bliver de af i årene fra 1910 i Kappel sogn til 1929 hvor Harriet bliver gift i Karleby.
I følge kirkebøgerne, står der oplyst at Harriets forældre i 1929 bor i Bjernæs, Errindlev sogn, Maribo.

Men dette kan jeg heller ikke finde noget om.

Og til sidst ville jeg gerne vide hvornår Harriets forældre dør?

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig

På forhånd tak

Michelle

Heidi Ilsoee

Prøv at kontakte Annette, som også forsker i denne familie.
https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?topic=13477.0%3bwap2

Her er Kristine med sine forældre og 11 søskende, måske der kan fndes noget her:
http://www.myheritage.dk/person-8000091_146289711_146289711/kristine-amalie-didriksen

Heidi

Michelle Bach Nielsen

Tusind tak for det, jeg vil kontakte Annette  :)