Kan ikke logge på AO

Startet af Solveig Larsen, 27 Okt 2013 - 13:42

Forrige emne - Næste emne

Solveig Larsen

Håber der er én der kan fortælle mig hele "stien" til AO! Har ikke kunnet åbne kirkebøger siden den ny Java. Forsøg på at rette til, har desværre bare sendt mig helt ud i skoven :-\
Med venlig hilsen, Solveig Larsen

Tove Bente Rasmussen

Hej Solvej
Jeg kan heller ikke logge på i dag, Java siger der er en fejl.
Der var ingen problemer i går.
Med venlig hilsen

Tove Rasmussen >:(

Jill Munnecke

hej begge
Jeg kan sagtens komme på Kirkebøgerne, men ikke Folketællingerne på AO, forklaring til problemer med folketællingerne er der her i forum.

Jeg har brugt nedestående til at komme på AO, efter problemer med min bærbare i lang tid og det hjalp, har det fra dette forum, prøv det.

Kære Laila Irene Dencker


Jeg tror, at der måske er sket et eller andet, da du downloadede seneste version af Java, men nu prøver vi lige at tjekke for nogle andre ting.


Jeg tør ikke love, at det vil virke, men prøv følgende (se nedenfor):

·         Gå ind i Kontrolpanel

·         Vælg Programmer

·         Vælg Java (ikonet)

·         I Java Control Panel vælg Settings

·         I temporary Files Settings vælg delete Files

·         I Delete Files and Applications klik OK (der skal kun være flueben i de 2 første)

·         Luk derefter alle vinduerne

Såvidt jeg kunne se, så havde jeg markeret det hele som AO beskrev.....

Måske skulle du også gå ind under Funktioner, vælg Internetindstillinger og under fanen Generelt vælg slet Browserdata.

Den havde jeg til gengæld ikke markeret sådan....så jeg markerede slet browserdata.

Og da alt dette var tjekket og gjort - ja, så virker det hele altså som det skal igen. Så hvis nogle af jer andre har samme problem, ja så måske det også vil virke for jer Smiley

Mange hilsner Jill Munnecke

Solveig Larsen

Mange tak for svar, har fulgt anbefalingen, det hjalp lidt og efter at JAVA har været fjernet og genindsat og et par små tilretninger kører AO igen ;D
Mvh Solveig Larsen