MyHeritage - SmartMatch - amok

Startet af Bent Nielsen, 08 Okt 2013 - 08:56

Forrige emne - Næste emne

Bent Nielsen

Nu går SmartMatch i Myheritage fuldstændig amok, bl.a. med op til 5 match på den tilsyneladende samme person. Sammenligningerne er fuldstændig ukritiske. Kan man på nogen måde stramme op i kriterierne for sammenligning?
vh
Bent

Sanne Andersen

Det har jeg også oplevet i perioder. I øjeblikket er ALLE mine smart match forsvundet.

Hilsen Sanne

Ole Kaare

Mig bekendt er der ingen begrænsningsmuligheder med hensyn til "Smart Matches" i online versionen, MyHeritage. Det er der derimod i offline versionen, Family Tree Builder, hvor der er enkelte parametre til at begrænse match-flowet, hvis kriterierne ikke opfyldes. Smart Matches i den gratis BASIS version er dog deaktiveret.

mvh

Inge Johansen

Du er godt nok heldig du kan nøjes med 5 Bent, ud over "matches amok" er jeg glad for programmet. Overvejer helt at droppe den del af programmet. Hvordan fik du dem til at forsvinde Sanne, den knap kunne jeg godt bruge. :D
V.H. Inge

Sanne Andersen

Hej Inge

Jamen jeg gjorde ingenting og man skal jo også passe på hvad man ønsker - for dagen efter var de tilbage, bortset fra at My Heritage fuldstændig havde glemt hvilke match jeg allerede havde behandlet, så jeg har siden fået over 5.000 match  ??? Nu har jeg helt ærligt opgivet at behandle dem.

Hilsen Sanne

Inge Johansen

Hej Sanne!
Ja det kan jeg godt forstå hvor frustrerende. Overvejer nu at vente på at andre har godkendt, træls det skal være sådan, når det ellers er et godt program, jeg har fået en del kontakt med andre slægtsforskere som jeg nu samarbejder med.
V.H. Inge

Sanne Andersen

Hej Inge

Ja, det er virkelig irriterende. Jeg har trofast behandlet alle match dagligt og har også fået gode match og efterfølgende kontakter. Nu er det arbejde bare spildt.

Hilsen Sanne