Pouline Jørgensen f. 1862 Dronninglund S. Drlund. Hrd. Hj. Amt. D. Sæby 1938

Startet af Marianne Christensen, 12 Okt 2013 - 09:54

Forrige emne - Næste emne

Marianne Christensen

Jeg søger nogle efterkommer efter Pouline Jørgensen:
1. Kuld børn med Christen Christensen.
Ane Marie og Niels Chr. Valdemar. (har jeg helt styr på)
2. Kuld med Kristian Severin Pedersen.
Jørgine Marie Kirstine født 1888 skulle efter skiftet i 1938 være immigreret til USA, har derefter tabt sporet af hende.
3. Kuld med Ander Peter Andersen med hvem hun blev gift med i Albæk kirke.
a, Mathilde Christine født 1890 blev gift med Christen Peter lever og dør i Volstrup og de får 6 børn.
b, Niels Peter født 1893 dør som spæd.
c, Niels Kristian født 1894 blev gift med Petra Jensine får 3 børn i Sæby bor i Skolegade i folketælling 1921 og 1930, hvorefter jeg mister sporet af dem.
d, Niels Peter født 1896 er konfirmeret i Volstrup 1910, hvorefter jeg mister sporet af ham.
e, Valdemar Christian født 1898 konfirmeret i Volstrup 1912, derefter mister jeg sporet af ham.
f, Elna Eleonora født 1900, er i Volstrup folketælling 1921, derefter mister jeg sporet af hende.
g, Astrid Thomine født 1902, er i Volstrup folketælling 1930, derefter mister jeg sporet af hende.
h, Elvine Johanne Katrine født 1904, bliver gift med tømmermester Viggo Christensen og bor i Sæby hun står for skiftet efter Anders Peter i 1949, har kun fundet, at de får 1 barn sammen.
Er der nogle som kender til denne familie?
Hvis det drejer om nu levende personer så husk lige at skrive direkte til mig på min mail.
Med Venlig Hilsen Marianne Christensen.

Jørgen Thue Pedersen

Hej!

Dette indlæg burde nok flyttes til Aneefterlysning.

mvh

Jørgen
mvh
Jørgen

Marianne Christensen

Hej Jørgen.
Det har du fuldkommen ret i, jeg er kommet til at lave en fejl og skrevet mit indlæg i et forkert forum, jeg ved ikke, om jeg selv kan flytte det, men håber der er en sød moderator som vil flytte det.
Med Venlig Hilsen Marianne Christensen.