Hvor dør Johanne Johanne født 10 maj 1877 i Horne sogn i Sallinge herred, Svendb

Startet af Svenn Chr. Trønning, 01 Jun 2013 - 12:09

Forrige emne - Næste emne

Svenn Chr. Trønning

Jeg søger Johanne Johanne født 10 maj 1877 i Horne sogn i Sallinge herred, Svendborg amt og døbt 27 maj 1877 i Horne Kirke, Horne sogn i Sallinge herred, Svendborg amt.
Hun bliver konfirmeret 4 okt 1891 i Horne Kirke, Horne sogn i Sallinge herred, Svendborg amt.

Hun er datter af Husmand på Bøjden Niels Larsen og hustru Karen Madsen af Horne mark.

Hun får et barn Karen Elisabeth Ingeborg Madsen, født  den 5. september 1903 og døbt den 27. september 1903 i Horne Kirke med Maler Arnold Ludvig Marius Madsen født 3. april 1875 i Bøjden, Horne sogn i Sallinge herred, Svendborg amt.

Hun bliver ikke gift med ham og skulle være ugift resten af sine dage og skulle være boende i området, MEN hvor vides ikke.

Nogle der kender noget til hende??

På forhånd tak for hjælpen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Svenn Chr. Trønning

Johanne Larsens barn Karen Elisabeth Ingeborg Madsen bliver den 30. september 1917 konfirmeret i Horne Kirke, Horne sogn i Sallinge herred, Svendborg amt.
Horne Kirkebog side 230 nr. 12. Opslag 217, 1907-1920.

Der står bare af ugifte Johanne Larsen, Horne.

Jeg har set Horne kirkebog op over døde så langt man kan komme uden at finde Johanne Larsen død.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Ingelise Modis

Hej.
I FT 1930 opsl.101 i Horne finder du hende boende hos datteren.
Venlig hilsen Ingelise født Bylov
Koldingenser med bopæl i D 21379 Scharnebeck (Lüneburg)Tyskland


http://www.hovawarte-von-almodis.de

Lene Kold Nielsen

Karen Elisabeth Ingeborg blev viet i Horne den 21 juli 1928 til murer Holger Madsen.

Og ja hun bor stadig i Horne i 1930. Så mon ikke hun også har endt sine dage i Horne.
Desværre er Horne endnu ikke på DK-gravsten.

Men prøv at rette henvendelse til Horne Kirkekontor og spørg.

Hilsen Lene

Svenn Chr. Trønning

Til Ingelise Modis


Må jeg sige dig mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Svenn Chr. Trønning

Til Lene Kold Nielsen

Også til dig vil jeg sige mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Hanne Lillemark Bild

Johanne Larsen dør 14/9 1952 i Faaborg og bliver begravet i Horne den 18/9 1952 du kan se det i Faaborg KB (1948-1963, ops. 219). Desværre kommer den periode for Horne sogn ikke på AO - lige nu, da den kirkebog også indeholder fødte. Der skal du på Landsarkivet i Odense for at se den originale KB. Men nu har du datoen :D

Svenn Chr. Trønning

Til Hanne Lillemark Bild.


Må jeg sige dig mange tak for din store hjælp.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning