Ketty Valborg og Karen Merry Ruth og Harry Hans Peter og Villy Hjalmar Petersen

Startet af Sanne Borgstrøm Andersen, 14 Sep 2013 - 19:10

Forrige emne - Næste emne

Sanne Borgstrøm Andersen

Jeg søger efterkommere efter ovennævnte personer... alt har interesse...

mvh
Sanne Borgstrøm Andersen

thorkild kanstrup jensen

Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Sanne Borgstrøm Andersen

Disse er søskende og jeg synes deres navne var en smule utraditionelle og derfor kunne det være der nogen der med det samme genkendte dem.

Jeg kan se jeg har noteret for Kette Valborg Petersen at hun er født 24. sep 1902 i Saxogade 18, 3. Apostelkirke opsl. 176 og døbt hjemme den 13. dec. 1902, senere døbt i Sions kirke den 26. dec. 1903. Hun er konfirmeret den 1. okt. 1916 i Brønshøj kirke opsl. 221 nr. 64.  hun blev gift med Adolf Johannes Thomsen den 15. nov. 1925 i Aldersro kirke opsl. 158. Jeg har ikke fundet børn eller andet.

Karen Merry Ruth er født den 22. jan 1905 Mathæusgade 12B, st. og døbt i Apostelkirke opsl 225 nr. 8 den 4. juni 1905. Konfirmeret 06. april 1919 Aldersro kirke opslag 149.

Harry Hans Peter Petersen er født 26. okt. 1910 Brønshøj sogn, Københavns Amt og døbt den 25. juni 1911 Brønshøj kirke (har ikke fået skrevet opslagsnr, men muligvis nr. 35). Konfirmeret 12. okt. 1924 Aldersro Kirke (Taksigelses kirken) opsl. 28.
Forældrene boede muligvis Degnemose Alle 77, 1. Brønshøj.

Svend Poul Petersen er født den 29. jan 1915 Brønshøj sogn og navngivet af moderen den 31. marts 1916 og døbt den 05. april 1929 i Taksigelseskirken opsl. 46 Brønshøj nr. 10. konfirmeret den 02. april 1929 Aldersro opsl. 95.

et sidste barn der ikke står nævnt i overskriften er Gurli Gertrud Petersen født 30. maj 1924 Aldersro og døbt 26. dec 1924 Aldersro kirke opsl 188.

Alle er de halvsøskende til min morfar, der aldrig har kendt dem eller sin far og derfor ville jeg meget gerne i kontakt med efterkommere.

mvh
Sanne

Stina Kirkegaard Hansen

#3
Jeg har tjekket Politikens e-arkiv:
Portner Adolf Johannes Thomsen dør d. 11/6 1972 og bisættes fra Bispebjerg .
Jeg sender dig også en mail.
Venlig hilsen
Stina


Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Stina

Jeg skriver til dig her, da jeg ikke kan sende mails fra denne her computer... tusinde tak for det du sendte og nu har jeg noget mere at gå efter.. og jeg er med på det med ikke at lægge det ud nogle steder... kan jeg også finde det selv..?  jeg er lidt "grøn" på det område...men tak for hjælpen.

mvh
Sanne

Stina Kirkegaard Hansen

#6
Hej Sanne
Kun hvis du er abonnent på Politiken og lidt ferm til at søge, for det er en ret besværlig søgemaskine.
Jeg tilbyder derfor hjælp til søgning her
https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,56547.0.html
Venlig hilsen
Stina