Ellen Solveig Hansen Ormslev/Skt Pauls Aarhus.

Startet af Hans Segalt Hansen, 07 Mar 2013 - 01:13

Forrige emne - Næste emne

Hans Segalt Hansen

Ellen er født 29 feb 1916 i Aarhus (uægte barn af Asta Jenny Hansen af Ormslev, som i 1910-11 er i København og vender tilbage til Ormslev) og bor ved hendes mormor Anna Henrikke Kristine Hansen (f. Sørensen, født 28 okt 1859 i Segalt) i Ormslev. De flytter begge to til Aarhus, Skt. Pauls sogn.
Ellen bliver konfirmeret i Skt. Pauls 13 apr 1930, hvor de bor - jfr. FT 1930 - på Montanagade 19.

Herefter "forsvinder" de begge to.

Har ledt i KB for Skt. Pauls, viede og døde uden held (kan selvfølgelig have overset, men...)

De havde også noget familie i Horsens hvoraf mange var katolikker, men de kirkebøger kan jeg jo endnu ikke se online - og det kræver så også at de var konverteret (det gjorde en anden gren af familien).

Nogen der ved noget ?

Hilsen Hans

Mogens Fabritius

Min vejviser for 1941, som jo er lidt bagud... fortæller at der i Montanagade 19, på kvisten, bor en Arbejderske A A Hansen, så noget kunne tyde på at der håb endnu....

mvh Mogens Fabritius....

Mogens Fabritius

På kvisten, Montanagade 19, bor der i 1940, en kvinde: Anna Auigusta Ludvikka Hansen, født 4-4-1888 i Aarslev, Dansk, ugift, Husass.

Så det kan du jo nok ikke brugetil noget....

mvh Mogens Fabritius...

Johanne Geertsen

Hej Solveig, dette har godt nok ikke noget med dette indlæg, var det dig som søgte på Mads Madsen Tveden i det gamle forum, hvis du ikke har fundet ham født kan du få det af mig.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298