Lilian Elisabeth Olesen, født Rasmusssen på Rigshospitalet KH,17-11-1924.

Startet af mette olsen, 16 Aug 2013 - 14:36

Forrige emne - Næste emne

mette olsen

Hej Alle,
Jeg er ny i dette forum og i at lede efter slægt.Jeg søger efter oplysninger på min mormor Lilian Elisbeth Olesen,født Rassummen,født d.17-11-1924, på Rigshospitalet i København.
Jeg søger efter hvornår hun døde, hvornår hun blev skilt fra min morfar, Henry Olesen,som er død i 1962 i Horsens.De har boet sammen i Tamdrup indtil 1953, jeg kan ikke finde dem derefter.
De har fået 3 børn, har fundet min mor Kirsten Olesen og lillebror Henning, men der er osse en storebror som hedder Ole.
Min mormor er måske blevet gift igen, da min morfar dør er de skilt.Jeg har søgt og søgt i kirkebøger i Horsens, men har ikke kunne se kirkebog for Horsens Kloster sogn efter 1940, måske står hun deri?? Er der nogen som ved hvor den befinder sig fysisk i landet??
Jeg ved at Henning kom på børnehjem , han er født i 1953, og vil tro at han har været omkring 10-12 år, da det sker, men ved ikke om min mormor er død på det tidspunkt.
Jeg håber på jeres hjælp eller gode råd :)

Mvh Mette olsen.

Poul-Henrik Appelqvist

Hej Lilian

Er det den Henning der er født i Tamdrup i 1953

AO 28 Tamdrup 1948 - 1958 ??

Poul-Henrik

Poul-Henrik Appelqvist

Hej Lilian

Henry dør i Horsens Vor Fresler Sogn 1956 - 1964 AO 102
Boende Vestergade 29, 1

Poul-Henrik

thorkild kanstrup jensen

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke bør videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

mette olsen

Hej Poul Erik,
Ja det er den Henning som er født i 1953...
og mange tak for hjælp af fundet på oplysning på henry.

mette olsen


Hvis der skulle være nogen som falder over oplysninger så kan man selvfølgelig sende dem osse på privat mail.
jeg er ny i alt det her og kender ikke alle reglerne endu, men mange tak for de gode råd!!!

Min email adresse: mettethereseolsen@yahoo.dk