Hans Nielsen

Startet af Bente Olsen, 09 Aug 2013 - 21:43

Forrige emne - Næste emne

Bente Olsen

jeg søger oplysninger om kommis,købmand hans nielsen født 30 oktober 1932 i bakkehuset i skolegade i vor frue landsogn i odense.

han blev viet til bodil nykjær persson den 13 febuar 1954 på odense rådhus .

ved deres datter marianne fødsel i 1954 bor de allégade 57 i odense hvor de har forretning

de bliver senere skilt og bodil bliver gift igen i 1959.

er der nogen der kender denne person evt ved om han er død eller lever

man synes måske at dette er mærkeligt men marianne er syg og med i en undersøgelse om sygdomme i familien på begge sider og har ingen kontakt til sin far eller hans familie og syghuset ville gerne vide om der er nogen arve lige sygdomme på den side .

hvis man ikke vil svare her er der kontakt til marianne på telf.30666516

glemte han har været gift med en svensker

mvh bente

Kristensen

Du vil nok få flere brugbare svar på dit spørgsmål, hvis du gør lidt mere ud af overskriften.

På den her måde tiltrækker du ingen, som kender det lokalområde, du er interesseret i. Mange gider nok slet ikke gå ind for at læse dit spørgsmål, når der ikke står mere i overskriften.
jhk

Anne Mortensen

Hvis vedkommende har levet efter 1968 har han fået et CPRnr. og kan søges i Borgerservice.


https://www.borger.dk/Sider/default.aspx


Oplysninger fra cpr om andre - adresseforespørgsel



Du kan henvende dig til kommunens folkeregister, hvis du ønsker oplysninger om andre personer. De oplysninger, du umiddelbart kan få, er aktuelle navne- og adresseoplysninger - med mindre personen har navne- og adressebeskyttelse. Du kan også få at vide, om personen er død, rejst til udlandet eller er umyndig.

For at få udleveret oplysninger skal du dog kunne identificere den person, du ønsker oplysninger om ved navn samt enten fødselsdato eller adresse.

Hver henvendelse koster op til 75 kr. (2013)

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Bente Olsen

ja jeg har set det men håbede at nogen kunne hjælpe min veninde herinde da det er vigtigt for hendes sygdom at finde ud af om der var noget på hendes fars side .hun har ingen kontakt til ham og har ikke haft det fra hun var 6 år hvor hendes mor giftede sig med en anden som apoterede hende.

mvh bente

Anne Mortensen

Hej

Han er født 1932 og hvis han lever i 1968 har han fået et CPR.nr. som jeg har skrevet i et tidligere indlæg.
I kan gå til det nærmeste Folkeregister eller Borgerservice.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770