Hjælp til at finde afkom efter Thomine Laurine Hansen

Startet af Barbara Reinholdt Larsson, 01 Aug 2013 - 18:57

Forrige emne - Næste emne

Barbara Reinholdt Larsson

Hej alle godtfolk  :)

Jeg har forgæves forsøgt at finde afkome efter Thomine Laurine Hansen via kirkebøgerne i Sønderborg og Bjolderup.

Hun skulle være født i Bjolderup sogn (Bolderslev) 29 juli 1918.

Jeg har måske overset hende da jeg ledte efter hendes efterkommere men håber nogen herinde kan hjælpe mig i min søgen. Første barn født i 1947 og efterfølgende efter 1948. Der skulle mindst være tre søskende.  ???

Hun fik en søn ved navn Poul Erik Hansen som skulle være født 17 april 1947 Sønderborg hvor faren var en Helmut Cordsen. De var ej gift.

Beklager jeg ikke har så meget at oplyse men håber der er nogle skarpe hjerner som har mere erfaring med at søge i kirkebøger osv.  ::)


Leder efter en nål i en høstak men håber nogen kan hjælpe mens jeg leder videre.  ??? ???

MVH
Barb


MVH
Barbara Zatler

Anne Mortensen

Læst dette link:

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html
Sådan skriver du et godt indlæg. Husk navn, tid og sted!!


Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet
.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Barbara Reinholdt Larsson

Hej Anne.

Tak for dit svar, jeg havde ikke lige tænkt så langt da jeg udfra et opkald til Landsarkivet Sønderjylland fik det svar at man kunne kigge i kirkebøgerne og der var alt tilgængeligt for alle. Men nu er jeg opmærksom på dette.

Så håber jeg nogen kan sende mig en privat besked med oplysninger hvis det lykkedes at finde.

MVH
Barbara Zatler

Gitte Johansen

#3
Nu kan jeg se, at Thomine dør i 1991, så derfor kan du lige få hendes data.


Tønder, Slogs, Burkal, 1917-1941, opslag 3, nr. 19.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Barbara Reinholdt Larsson

1000 tak det vil jeg straks gå ind og se på :) Måske det kan lede mig hen på hendes børn. Måske de også er født i Tønder.

Jeg har fundet ud af at hun fik børn med en Clemme Clemmesen Jessen så mon det også kan hjælpe med at finde hendes børn hun fik med ham.

Jeg leder videre og håber det dukker mere op:)
MVH
Barbara Zatler

Barbara Reinholdt Larsson

MVH
Barbara Zatler