Macfamelytree

Startet af Erik Leif Abrahamsen, 21 Jul 2013 - 19:10

Forrige emne - Næste emne

Erik Leif Abrahamsen

Hjælp!
Jeg håber nogen kan hjælpe med et Macfamely problem, når jeg opdaterer virker det fint til at begynde med jeg har 210 personer men kort efter er der kun 86, det virker som om opdateringen kun virker kort tid og så går den tilbage til det tidligere stadie.

Venlig hilsen Erik

Erik Leif Abrahamsen

Jeg glemte at nævne, at jeg bruger version 6 og at problemet er opstået omkring det tidspunkt hvor den nye version 7 kom.

Carsten R. Nielsen

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit problem. Det lyder som om, at du bruger to forskellige databaser. Det kan ikke have noget med opdateringen at gøre (med mindre altså at du har lavet noget rod med dine databaser i forbindelse med denne).

Du kan eventuelt prøve at lave en sikkerhedskopi ("Eksporter MacStamtræ-database" i Arkiv-menuen), slette din base (i startvinduet) og så lave en ny base ud fra din sikkerhedskopi.

MVH
Carsten
8000 Aarhus C • Website: > www.slaegtsoglokalhistorie.dk

Erik Leif Abrahamsen

Hej Carsten

Tak for respons!

Jeg har uploadet flere gange men på netsiden virker det kun indtil jeg går ind "udefra" i stedet for det link der vises efter upload. Jeg har prøvet at slette inden upload men logger jeg ind bagefter er det gamle indhold der stadig.
Jeg har oprettet en ny side med et nyt login og det virker fint, dog har jeg ikke prøvet efterfølgende at opdatere.
Jeg har fået hjælp til at komme i kontakt med firmaet bag og venter lige nu på en tilbagemelding, som jeg nok skal komme med her.
Indtil da skal du have mange tak for din respons.

Venlig hilsen Erik

Carsten R. Nielsen

Aha, så dit problem handler altså om problemer med upload af din database til www.macfamilytree.com. Det var altså helt umuligt at forstå ud fra din indledende beskrivelse. Du må gøre dig lidt mere umage en anden gang med at beskrive problemet.

MVH
Carsten
8000 Aarhus C • Website: > www.slaegtsoglokalhistorie.dk

Erik Leif Abrahamsen

Hej Carsten

Helt korrekt og det skal jeg tage til efterretning, tak!

Vh.Erik